jta:n harrastenurkkaus

Started by jta, Tue 01.02.2011 00:47:23 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

jta

Juu tokkiihan tuota siistitään. Ei ole ihan outoa puuhaa kun tuossa moottoripyörässä olen kannen siistiny ja vähän muokannu kanavia ja samoiten nappiksessa on tehty samanmoista ja myöskin kohdistettu kanavat imu/pakosarjaan. Kattoa että pitääkö tuota palotilaa hieman muokata vielä tuosta.

KH

Mä siistin imarin ja kohistin kanavat mutta en muuta. :jepso:
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

jta

Yllättävän paljon tuollakin voi olla vaikutusta. Nappiksessa parani yläkierroksilla laulu aika selvästi ilman muita muutoksia. Kohdistus tosin oli pari milliä pielessä että ei se ainakaan kairaamalla pajoa enää huonontua voinutkaan.  ::hihsmoke

jta

Aloin tutkiin tuota daadan kelloa että mahtaakohan siinä olla taustavaloa kun pimeänä oli. Näkyihän siellä olevan vaan kumpikin polttimo oli palanut. Laittelin vihreät ledit tuonne niin on nyt samaa sävyä mittariston valojen kans. Näkee taas pimeälläkin kellon.


paavo



jta

Pari päivää tässä ähränny tuon kaverin auton kimpussa. Vesiletkut, lämppärin hana ja vesipumppu meni vaihtoon.  Lämppärin hana oli täysin jumissa. Ei saanut käsin liikumaan yhtään mihinkään. Vaijerinsäätökin oli täysin pielessä kun vipu ei liikkunut kuin sen puolet normaalista liikkeestä. Yllättävänkin helposti sai vaijerin vivunpuoleisen pään laitettua kohdalleen kun otti ensin puhaltimen suulakkeen irti ja tuolla letkuklemmarille tarkoitetulla joustava vartisella 7mm avaimella tuikkasi sieltä raosta. Tuhkakupin reiän kautta näki sihdata avaimen kohdilleen. Nesteitä ei kaikkia saanu koneeseen kun ei ollut riittävästi niin pitää huomenna käydä hakeen lisää.

Kaasutinkin kaipasi tosiaankin jo hoivaa. Yleisen likaisuuden lisäksi oli kohokammiossakin likaa ja se suodatin siellä ennen neulaventtiiliä oli käytännössä täysin tukossa. Ihme että on yleensä menny bensa enää läpi. Bensapintakin oli aivan liian matalalla kun oli 12mm kohon yläreunaan vaikka ohjearvohan taisi tiivisteen kanssa olla 6,5mm. Seosruuvikin oli ruuvattuna täysin pohjaan. En kyllä ihmettele jos tämä kävi vähän huonosti joutokäyntiä. Huoltosarjan lisäksi laittelin mekaanisen joutokäyntisäädön tuon alipaineisen tilalle niin on yksi potentiaalinen vikakohde vähemmän. Huomenna nakata kaasutin paikoilleen kun ei enää tuolla pimeässä kehdannu alkaa ähräämään.


Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.



Ledskukkuu

En vielä.

Kaverilla olisi vanhemman mallin, kantikkaammat ja melko isot. jos ne siltä sais. :psycho:
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview