News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Pizza

Started by Kastori, Mon 25.12.2006 21:08:12 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori

näin jouluruokien väliin käväsin hakemassa tällaisen.. ei ees puolia jaksanu syödä..  :psycho:


Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

kenny


D-ude

Jaahas.. haparandalla safkan haussa=) Normi pizzaa meilläpäin. Syökää te vain niitä ruokalautasenkokoisia lättyjä :ras:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Kastori



jiidee

Erehdyin joskus lapualla yöpyessä tilaamaan normaalikokoisen pizzan...hyvä et jakso syödä...
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Turkale

Harmi kun täällä lopettivat kepappipitsapaikan ja tilalle tuli joku kämänen kirpputori  ::nsmoke Siltäkin sai reilunkokoiset pitsat. Täällä saa pitsoja vissiin enää ST1:ltä jos enää sieltäkään   :ras:

Örtzi

tosta lähipizzeriasta iso pizza on halkaisijaltaan noin 80- senttiä. Onneksi on farmari-auto, saa kuljetettua.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Susey

Täälläkin on yksi pitsapaikka, josta kun erehtyy perhepitsan tilaamaan niin paketista löytyy pitsa kaksinkerroin, valehtelematta yli metrin halkaisija ::hihsmoke

Ja pirun hyviä on. Normaalipitsa varmaan tuota reippaasti yli puolen metrin luokkaa?

Löylyttäjä

Tuli nälkä vaikka just söin. Harmi kun asun niin perämettässä että lähin pizzeria on n.25 km:n päässä.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview