Saabit

Started by cof, Mon 02.03.2009 17:43:06 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cof

Antaa kuulua foorumin väki (miksei muutkin) ettäs onko kenessäkään teissä saabistin vikaa?
Olisi kiva kuulla puolesta/vastaan juttuja eri malleista joten jutustelu alkakoon.

Itse olen pienestä pitäen ollu ihastuneena 9000-malliin,jokin siinä viehättää  :bounce:

Lexa

En tunnustaudu faniksi mitenkään, mutta musta bränditön 9000 on kyllä ihan kelvon näkönen peli. ::hihsmoke Muutamia sellasia aikoinaan Turussa näin liikkeellä. :jees:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

cof

Joo siis itsekkään en nyt henkeen ja vereen vanno minkään automerkin nimeen vaan tonnari on jotenkin vaan viehättänyt aina.

Kastori

aero saabit on ihan mieltälämmitäviä ja meneviä kamppeita.. ja jos tuo saab nyt vielä katoaa pohjoismaisena automerkkinä niin harmittaahan tuo toki enemmän ku joku kia tai daewoo..



unikeko

96 ja team ahmasta tuttu 95 iskee, mutta muuten ei iske ollenkaan...

Kerran oon ysisatkuu ajanu, ja sen jälkeen olen alkanut ymmärtää saabisteja, pitkänkin matkan jakso ajaa hyvin, ja ohituksiakin uskalsi tehdä kun ei tehoreservit/vääntö ihan heti loppunut, eli ei huono vehje tässä mielessä.

Itselle en kylläkään hommaisi, helkutin etupainonen (ainakin vanhemmat) joten jos tulee äkkitilanne ni puskee aivan törkeesti.
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

Kastori


kenny

Niitä alkaa saamaan aika edullisesti nykyään :think:

Mitä mainoksia katsellut, niin uudesta saabista on hinnat tippuneet ja mukaan lyöty perkeleesti varusteita   :jepso:

Neponen

900 saabi on ihan kiva mitä mä oon ajanu mutta Hiace oli enemmän mun mieleen mutta ei saabi niin huono ole.
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

nyyyps

Jälkikäyntiä sairastava 900 ja virtalukkolukko. ::lsmoke

Ja ikuisuusprojektisyöksysämpylä. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview