Post reply

The message has the following error or errors that must be corrected before continuing:
Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.
Other options
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview

Topic summary

Posted by jta
 - Sun 21.03.2010 00:51:43 (UTC+0200)
Quote from: iCola on Sat 20.03.2010 17:40:08 (UTC+0200)
Kannattaa vuorotellen pitää autoa mahdollisimman kylmässä ja mahdollisimman viileässä paikassa, -25 pakkasella auto vaan tulille ja täysillä lämmintä puhaltamaan lasille, silleen se korjaantuu itsestään  :psp:
Toinen hyvä vaihtoehto on että kunnon pakkasella ajaa auton pesuhalliin ja tulikuumaa vettä suihkuttaa suoraan tuulilasille.  :psp:

Mutta en kyllä lähtis karkastua lasia itte poraileen.  ::nsmoke Jos ei halua koko lasia vaihtaa niin nuo tuulilasinkorjaajat on aika päteviä tänä päivänä. Voivat saaha sen halkeamankin lähes kokonaan katoaan. Samalla hiotuttaa koko tuulilasin niin on kuin uusi. Riippuen toki lasin kunnosta muuten että mitä voivat tehdä.
Posted by Pokerface
 - Sat 20.03.2010 22:00:42 (UTC+0200)
Posted by Kastori
 - Sat 20.03.2010 21:50:56 (UTC+0200)
on minullaki pari..  :sorry:
Posted by paavo
 - Sat 20.03.2010 21:48:14 (UTC+0200)
Kaveri
Posted by Kastori
 - Sat 20.03.2010 21:39:55 (UTC+0200)
kaveri on lasiliikkeessä töissä.. :sdfg:
Posted by nyyyps
 - Sat 20.03.2010 21:39:13 (UTC+0200)
Kaksissa miehin ja imukuppien kans liimalasin vaihto onnistuu näppärästi ja hyvin, mutta yksin on masentava kaveri vaihtaa. Kai seki tekijältä sujuu nopiammin ku multa kaverin kanssa.
Posted by Josse
 - Sat 20.03.2010 21:12:05 (UTC+0200)
Kyllä -84 coupe carinassa oli mulla liimalasi, mutta riippuu varmaan merkistä ja mallista.
Posted by PajakkiVasseli.com
 - Sat 20.03.2010 20:52:55 (UTC+0200)
Quote from: Pokerface on Sat 20.03.2010 20:50:32 (UTC+0200)
-84 onko edes liimalasi
Joo...se on hitsilasi  :psp:
Posted by Pokerface
 - Sat 20.03.2010 20:50:32 (UTC+0200)
-84 onko edes liimalasi
Posted by Josse
 - Sat 20.03.2010 20:48:25 (UTC+0200)
Liimalasi on vittumainen vaihtaa, varsinki jos ei ole kokemusta.
Posted by PajakkiVasseli.com
 - Sat 20.03.2010 20:32:24 (UTC+0200)
Riippuu merkistä ja haluaako uuden  ::osmoke
Posted by Pokerface
 - Sat 20.03.2010 20:31:41 (UTC+0200)
Ei uusi lasikaan montaa kymppiä ole
Posted by PajakkiVasseli.com
 - Sat 20.03.2010 19:59:19 (UTC+0200)
Eivät täälläpäin montaa kymppiä ota porauksesta ja liimauksesta.
Posted by Sambe
 - Sat 20.03.2010 17:41:13 (UTC+0200)
Quote from: cof on Sat 20.03.2010 17:35:38 (UTC+0200)
lämmintä ilmaakaan ei kannata laittaa tuulilasille menemään.

Juu..Kiitoksia kaikille neuvoista! Tuo että lämmintä ilmaakaan ei saa laittaa tuulilasille menemään on aika paha juttu varsinkin talvisin..sillä auto on usein niin jäässä että pitää sisäpuoleltakin rapata ikkunaa ihan tosissaan.

Joten pitänee varmaan viedä kaverille porattavaksi jos vähänkään lähtee leviämään. Toi mun auto on vuosimallia 1984..joten ihan kamalia summia siihen ei kannata enää sijoittaa..vaikka muuten todella hyvä menopeli onkin...jos poraus ei onnistu niin pitää sitten ostaa jostain autopurkaamolta tuulilasi...
Posted by Señorita iCola
 - Sat 20.03.2010 17:40:08 (UTC+0200)
Kannattaa vuorotellen pitää autoa mahdollisimman kylmässä ja mahdollisimman viileässä paikassa, -25 pakkasella auto vaan tulille ja täysillä lämmintä puhaltamaan lasille, silleen se korjaantuu itsestään  :psp: