Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peter


Thrash


peter



Shadowen

#4
Quote from: peter on Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)


http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2008/07/669288
En suosittele tulemaan lähelle jos miulle tuota tarjotaan.
Kerran kokeillut kun ex ystis tarjosi, ei tarjonnut enää toiste. Sanoi että olin uhannut vetää turpiin ja muutenkin käyttäydyin ihan oudosti.
"Kun itseäni en yöstä erottanut, jo tunsin sinut minussa. Nyt kun aamu ympäröi meidät, varjelen sinua, valoa varjossani"

[tt]By reading this post in forum, your soul is now the exclusive property of Apache and subsidiaries.
Unauthorized use of Apache Forum posts, images, materials, souls, odors, and oxygen is strongly discouraged.
And...We know where you sleep[/tt]


Thrash

Kerran oon ruohoa polttanut. Se ei ollu röökiä kummempaa. Ja kerran vedin kukkaa, en nähny halluja mut tuli sellanen "hassu olo" :drag:

GILlian

En ole kokeillut...sitä olen joskus miettinyt, että jos pilvi on sallittua just esim.hollannissako se oli ni miten se voi olla vaarallisempaa ku rööki??? mä olen urpo kyl näis asiois ja pääsääntösesti olen kamasta todella kielteisellä kannalla, mutta tosta en tiedä.. :think:

Miffy

We are stardust
We are billion year old carbon

Miffy

Quote from: Gillian on Thu 03.07.2008 19:06:54 (UTC+0300)
En ole kokeillut...sitä olen joskus miettinyt, että jos pilvi on sallittua just esim.hollannissako se oli ni miten se voi olla vaarallisempaa ku rööki??? mä olen urpo kyl näis asiois ja pääsääntösesti olen kamasta todella kielteisellä kannalla, mutta tosta en tiedä.. :think:

Kannabis on millä tahansa mittarilla yksiselitteisesti tupakkaa huomattavasti turvallisempi, vaikka paskapropagandajärjestöt yrittävätkin ylläpitää wanhoja & kuluneita urbaanilegendoja. Kannattaa lukea niitä alkuperäisiä tutkimuksia myös eikä pelkkiä lehtien referaatteja.
We are stardust
We are billion year old carbon

Miffy

Toinen linkki samaan syssyyn: http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id95154.html

Arvatkaas, kuinka moni oikeasti jättää ottamatta jotakin kuosia vain koska se on laitonta? :D (vihje: muistele teini-ikääsi)
We are stardust
We are billion year old carbon

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview