News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä vol.2: Jämävitsien kaatopaikalla

Started by peter, Sun 16.01.2011 13:52:11 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Donkey

Hullujenhuoneella oli lääkärikierros. Potilas Raatikainen istui huoneensa
lattialla kattilankansi käsissä, väänsi sitä kuin rattia ja pörisi. Lääkäri kysyi: No mitäs se Raatikainen oikein touhuaa? Ajan autolla lappiin, vastasi hän. Toisella puolen huonetta istui potilas Vaittinen vetäen käteensä. Mitäs se Vaittinen touhuaa, kysyi lääkäri. "Panen sillä aikaa Raatikaisen muijaa ku se on lapinreissulla!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Raskaana olevat blondi, brunetti ja punapää ovat kahvilassa ja keskustelevat raskauksistaan. Brunetti sanoo: "Minun vauvani on poikalapsi" johon blondi kysyy "Mistä tiedät" .. Brunetti vastaa "No, kun se sai alkunsa mieheni oli päälläni".
Blondi nyökyttelee johon punapää vastaa "Minun vauvani on tyttölapsi" .. Blondi kysyy taas että mistä punapää tietää sen johon punapää vastaa "Kun se sai alkunsa minä olin mieheni päällä." Tämän kuultuaan Blondi alkaa itkemään hysteerisesti. Kun hänen ystävänsä saavat viimein blondin rauhoitettua he kysyvät minkä takia Blondi alkoi noin itkemään.. Johon blondi vastaa "Minun vauvastani tulee koiranpentu"
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

=Juku=

Kaksi siittiötä ui rinnakkain.
- Minua väsyttää, toinen huokaisi. Olemmeko me jo kohdussa?
- Älä naurata, vastahan me äsken ohitimme nielurisat!

Me first (rules of traffic)

=Siru=

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

IsoPahaJolppi

Australialainen, amerikkalainen ja ukrainalainen kisaili sillä mitä kukakin pystyy tekemään.
Ensimmäisenä amerikkalainen näytti miten laumallinen biisoneita niputetaan. Jenkki heitti lasson lauman ensimmäisen elukan kaulaan, riuhtaisi köydestä ja koko lauma oli nipussa ja tokaisi:
-Buffalo-Bill.
no sitten taivaalle tuli jumalaton parvi lintuja. Australialainen nykäisi bumerangin perstaskusta ja heitti sillä parvea. Kaikilta linnuilta katkesi kaula ja ne tippui yhteen läjään.
Amerikkalainen oli kummissaan ja kysyi miten tuo onnistuu, johon australialainen tokaisi:
-Bumerangi-Bill.
Seuraavaks ukrainalainen nykäisi housut alas ja näytti 8 kivestä ja 11 penistä kavereille ja tokaisi suoraan:
-Tsernobil!!!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Blondi oli shoppailemassa ja näki kaupan hyllyllä kummallisen astian.
- Mikäs tuo on?, hän kysyi myyjältä.
- Se on termospullo. Se pitää lämpimän nesteen lämpimänä ja kylmän
kylmänä, myyjä informoi.
Blondi innostui ja osti heti termoksen. Seuraavana päivänä hän meni
töihin termospullo kainalossaan, jolloin hänen työkaverinsa kysyi:
- Mitäs sulla on tuolla?
- Kaksi kuppia kahvia ja kylmä kokis!, vastasi blondi.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen



Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke

=Juku=


Me first (rules of traffic)

metuzalem

Tamperelainen, oululainen ja turkulainen mies istuivat saunassa.

Yht`äkkiä kuului piippaava ääni. Tamperelainen painoi käsivarttaan ja piippaus loppui.

Muut katsoivat tamperelaista kysyvästi. "Se oli hakulaite",tamperelainen selitti. "Minulla on mikrosiru käteni ihon alla".

Muutaman minuutin kuluttua soi puhelin. Oululainen mies nostaa kämmenensä korvalleen ja alkaa puhumaan. Lopetettuaan hän sanoo: "Se oli minun kännykkäni, minulla on mikrosiru kämmenessäni".

Turkulainen tuntee olonsa tässä vaiheessa aika juntiksi. Jottei hän vallan jäisi alakynteen, hän päättää tehdä jotain yhtä vaikuttavaa kuin muutkin. Hän kävelee pois saunasta ja menee miestenhuoneeseen. Hetken kuluttua hän tulee ulos pala WC -paperia takamuksestaan roikkuen. Muut kohottavat kulmakarvojaan, johon turkulainen toteaa: "Katsopas vaan, minulle on tulossa faxi.
Juupe Pajuoja, Stouni Kiviharju , AP Berg ja Irokeesi Nummelin. Siinä oikeet mohikaanit matkalla kohti liiga karsintaa....  ja mellä kaikilla on niin mukavaa


Betonishamaani

Mies meni pankkiin ja sanoi vanhemmalle, arvokkaan näköiselle
pankkineidille: "Mä haluun avata vitun tilin tähän vitun pankkiin ja vähän vitun nopeesti."
Tämä alkoi kakomaan ja rykimään ja hieman tuohtui kuullessaan moista kielenkäyttöä. Pankkineiti kysyi mieheltä: "Mitä te oikein puhutte??"

Mies vastasi pankkineidille: "Mä haluun avata vitun tilin tähän vitun pankkiin ja vähän vitun nopeesti."
... ... Pankkineiti tuohtui enemmän ja naama punaisena sanoi miehelle: "Minä en tuollaista kielenkäyttöä kuuntele, haen pankinjohtajan paikalle."

Pankinjohtaja saapuikin paikalle totisena. "Neiti tässä kertoi että te käytätte kovin karkeaa kieltä pankissamme. "Mikä on ongelmanne?" johtaja kysyi mieheltä. Mies vastasi: "Mä voitin vitun lotossa vitun 50 miljoonaa ja mä haluun avata vitun tilin tähän vitun pankkiin ja vähän vitun nopeesti."

Pankinjohtaja sanoi miehelle: " ja tämä vitun nutturapäinen huorako ei ymmärtänyt tätä vitun yksinkertaista asiaa?
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview