News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä vol.2: Jämävitsien kaatopaikalla

Started by peter, Sun 16.01.2011 13:52:11 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Kiljutron

Quote from: Kulkuri on Tue 20.03.2012 20:05:02 (UTC+0200)
Kolme turkkilaista käveli saksalaisen pikkukaupungin kebab-kioskin ympäristössä. He kehuskelivat toisilleen, että Saksassa on kohta kahdeksan miljoonaa turkkilaista. Vastaan kävelevä mummo kuuli kaiken ja virnisti itsekseen. Turkkilaiset kysyivät, mikä mummoa nauratti. Mummon vastaus kuului:
-Oli meillä joskus viisi miljoonaa juutalaistakin.
:psylach:

Betonishamaani

Tuleva isä istui odotushuoneessa, kun kätilö tuli kertomaan, että poika oli tullut. Isä myhäili tyytyväisenä.
Hetken kuluttua kätilö tuli uudestaan ja sanoi, että toinenkin poika oli tullut.
- Ei se mikään ihme ole, minulla kun on tarpeeksi iso PIIP, onnellinen isä tuumasi.
Kätilö tuli kolmannen kerran kertomaan, että vielä kolmas poika oli tullut maailmaan.
- Sinun pitäisi nähdä minun PIIPPINI, se on kuin savupiippu, isä leuhkaisi.
- Sinun pitäisi nuohota se PIIPPISI useammin, sillä kaikki poikasi ovat mustia, kätilö sanoi..
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



=Siru=

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

=Juku=

Minäkin suosittelisin pesua tai ainakin valoisampaa touhupaikkaa - eivät ole valottuneet tarpeeksi!

Me first (rules of traffic)

IsoPahaJolppi

Joskus silloin vanhaan hyvään aikaan, kun apartheid oli vielä voimissaan etelä-afrikassa, paikalliset poliisivoimat antoivat määräyksen että kaikkien neekereiden oli kadulla kulkiessaan pidettävä banaania suussaan.


Tämä siksi, että yliajetusta neekeristä saataisiin pienemmällä vaivalla asfaltin lisäksi myös se keltainen keskiviiva . . . .
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen



=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

=Siru=

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

IsoPahaJolppi

Helsingin blondi lähti automatkalle pohjoiseen keskellä talvea.
Isänsä antoi muutamia neuvoja joiden avulla arveli tyttönsä pärjäävän reissun ajan jos hätä yllättää.

Ouluun asti meni tosi hyvin, mutta niitä aikoja kun blondi pääsi kaupunkiin alkoi jumalaton lumisade.
- Mitäs se iskä oikein neuvoi.... Ainiin nyt pitää odottaa lumiauraa jasitten ajaa sen perässä niin pääsee turvallisesti eteenpäin.

Ja eikun odottamaan ja jonki ajan kuluttua lumiaura pyyhkäisikin vierestä. Ja blondi perään.

Sen parikymmentä minuuttia blondi seurasi lumiauran kannassa, kunnes aurakuski pysähtyi ja tuli kysymään
- Mitäs sinä oikein seuraat minua kokoajan.

No blondi tietysti selitti miksi seurasi.

Tähän aurakuski tuumasi.
- Aha, no sit, mutta nyt kun tää cittarin parkkis on aurattu, niin seuraavaksi minä lähden tuonne toriparkkia putsaamaan.....
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen


Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview