Keräilläänpäs vitsejä vol.2: Jämävitsien kaatopaikalla

Started by peter, Sun 16.01.2011 13:52:11 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

sartsa

Artturi oli rehellinen suomalainen maajussi jossain 1800-luvun lopulla. Aikansa töitä tehtyään Artturi hokas, että nyt täytyy lähteä Pohjois-Amerikkaan kultaa etsimään.
Amerikkaan päästyään Artturi onnistui hankkimaan valtauksen omistukseensa, kävi ostamassa varusteita ja lähti valtaukselleen.
Aikansa kultaa kaivettuaan varusteet olivat kulahtaneet, niinpä Artturi lähti kaupunkiin ostamaan niitä lisää. Samalla Artturi huomasi, että siitähän on jo aikaa, kun on viimeksi naista saanut. Noh, Artturi kävi paikallisen saluunan baarimikolta kysymässä, josko kaupungissa olisi tietynlaista naista?

- Ei oo naista, mutta on meillä tuo George, kuului vastaus.
- Jaha, minä en oo ollenkaan niitä miehiä, tuumasi Artturi ja lähti takaisin valtaukselleen.

Taas vierähti kotvanen ja Artturin oli aika tulla kaupunkiin varusteita hankkimaan ja ajattelipa käydä saluunassa mutkan baarimikon juttusilla, josko naista löytyis.

- Ei oo naista, mutta on meillä tuo George, kuului vastaus.
- Jaha, minä en oo ollenkaan niitä miehiä, tuumasi Artturi ja lähti taas takaisin valtaukselleen.

Nyt ei mennyt kuin muutama päivä kun Artturi tuli taas kaupunkiin, ei varusteita hankkimaan, vaan suoraan saluunaan.

- Ei oo naista, mutta on meillä tuo George, kuului taas vastaus.
- Jaha, minä en oo ollenkaan niitä miehiä, tuumi Artturi ja oli jo lähdössä pois, kunnes ovelta kääntyi takaisin baarimikon puoleen:
- Moniko siitä saisi tietää jos kävisin sen Georgen kans vähän puuhissa?
- 7, kuului baarimikon vastaus.
- 7, miten niin moni, kyseli Artturi.
- No, sanoi baarimikko, minä tiedän, sinä tiedät, tietysti George itse tietää ja sitten ne neljä miestä jotka pitelee Georgea, katsos kun ei Georgekaan ole niitä miehiä.
Miksi olla vaikea, kun vähällä vaivalla voi olla täysin mahdoton?



=Juku=

Quote from: sartsa on Sun 18.12.2011 18:57:55 (UTC+0200)
Mies näki unta että joulukuusi oli koristeltu pimpeillä. Oli karvattomia ja karvaisia sekä isohuulisia ja pienihuulisia. Mutta se joka oli latvassa oli kaikkein kaunein ja ihanin. Vaimo kysyi: Oliko se minun? Mies vastasi: Ei ollut, sinun oli joulukuusen jalkana...
Raakaa pilaa! Luuktavasti maksaa heitostaan kauan!   :lach:

Me first (rules of traffic)

Bobo

Quote from: Juku on Sun 18.12.2011 22:48:14 (UTC+0200)
Quote from: sartsa on Sun 18.12.2011 18:57:55 (UTC+0200)
Mies näki unta että joulukuusi oli koristeltu pimpeillä. Oli karvattomia ja karvaisia sekä isohuulisia ja pienihuulisia. Mutta se joka oli latvassa oli kaikkein kaunein ja ihanin. Vaimo kysyi: Oliko se minun? Mies vastasi: Ei ollut, sinun oli joulukuusen jalkana...
Raakaa pilaa! Luuktavasti maksaa heitostaan kauan!   :lach:
Ei kerpele  :rofl:
En este mundo paz no existen.


Mustis

Sori en jaksa kääntää suomeksi, kun tää aukee ihan peruskouluenglannillakin:

The Teacher asked young Patrick Murphy: "What do you do at Christmas time?"

Patrick addressed the class: "Well Ms. Jones, me and my twelve brothers and sisters go to midnight mass and we sing hymns; then we come home very late and we put mince pies by the back door and hang up our stockings. Then all excited, we go to bed and wait for Father Christmas to come with all our toys."

"Very nice Patrick," she said. "Now Bob Granger, what do you do at Christmas?"

"Well, Ms. Jones, me and my sister also go to church with Mom and Dad and we sing carols and we get home ever so late. We put cookies and milk by the chimney and we hang up our stockings. We hardly sleep, waiting for Santa Claus to bring our presents."

Realizing there was a little Jewish boy in the class and not wanting to leave him out of the discussion, she asked, "Now, Dave Cohen, what do you do at Christmas?"

Dave said, "Well, it's the same thing every year...Dad comes home from the office. We all pile into the Rolls Royce; then we drive to Dad's toy factory. When we get inside, we look at all the empty shelves...And begin to sing: "What A Friend We Have in Jesus". Then we all go to the Bahamas."

PerseVän VeREvvÄÄ!
:notworthy: :huraa: :notworthy:

=Juku=

Quote from: Mustis on Tue 20.12.2011 16:17:27 (UTC+0200)
Sori en jaksa kääntää suomeksi, kun tää aukee ihan peruskouluenglannillakin:

Kyllä kuukkeli osata     :lach:

Opettaja kysyi nuori Patrick Murphy: "Mitä teet joulun aikaan?"

Patrick osoitettu luokka: "No neiti Jones, minun ja kaksitoista veljiä ja siskoja mennä keskiyön messu ja laulamme virsiä, niin tulemme kotiin hyvin myöhään ja laitoimme jauhelihaa piirakat takaoven kautta ja katkaista meidän sukat. Silloin kaikki innoissaan, menemme nukkumaan ja odottamaan joulupukki tulla kaikkien meidän leluja. "

"Very nice Patrick", hän sanoi. "Nyt Bob Granger, mitä teet jouluna?"

"No, neiti Jones, minä ja siskoni myös mennä kirkkoon äidin ja isän kanssa ja me laulamme joululauluja ja pääsemme kotiin aina niin myöhään. Laitoimme evästeet ja maidon savupiippu ja me ripustaa jopa meidän sukat. Me tuskin nukkua, odottaa joulupukin tuoda lahjoja. "

Huomattuaan oli pieni juutalainen poika luokassa ja ei halua jättää hänet pois keskustelun, hän kysyi, "Nyt Dave Cohen, mitä teet jouluna?"

Dave sanoi, "No, se on sama asia joka vuosi ... isä tulee kotiin toimistossa. Me kaikki kasa osaksi Rolls Royce, sitten ajamme isän lelu tehdas. Kun saamme sisällä, katsomme kaikki tyhjät hyllyt ... ja alkaa laulaa: "Mikä ystävä meillä on Jeesuksessa." sitten me kaikki mennä Bahama. "

Me first (rules of traffic)

=Siru=

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.


IsoPahaJolppi

Isäntä lueskeli kaikessa rauhassa päivän sanomalehteä lempinojatuolissaan. Rouva huikkasi ovelta juuri kun oli lähdössä ulospäin.
- Rakas hei, otin lompakostasi satasen, menen käymään kauneushoitolassa.
Isäntä vastasi rauhallisella äänellä.
- Olisit ottanut sen viissastasen, niin saisivat edes jotain näkyvää aikaiseksi...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview