News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä vol.2: Jämävitsien kaatopaikalla

Started by peter, Sun 16.01.2011 13:52:11 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Atomisaattori

#1280
Quote from: Ki-Ho on Fri 27.09.2013 21:05:51 (UTC+0300)



Yli rajan


-Jos ylität pohjoiskorean rajan laittomasti, saat 12 vuotta linnaa etelä-korealaiset ampuu sinut
-Jos ylität iranin rajan laittomasti, vangitaan sinut epämääräiseksi ajaksi

-Jos ylität afganistanin rajan laittomasti, sinut ammutaan

-Jos ylität saudiarabian rajan laittomasti, joudut vankilaan

-Jos ylität kiinan rajan laittomasti, on epävarmaa kuuleeko
kukaan koskaan sinusta sen jälkeen

-Jos ylität Venezuelan rajan laittomasti, sinut leimataan vakoojaksi ja sinun tulevaisuutesi on paha

-Jos ylität kuuban rajan laittomasti, sinusta tulee poliittinen vanki ja poistetaan sieltä

-Jos tulet suomeen laitomasti, niin sinä saat työn, ajokortin, sairasvakuutuksen, sosiaaliavun, ruokakuponkeja, luottokortit, asunnon, ilmaisen opetuksen omalla kielelläsi, ilmaisen terveydenhuollon ja Hallituksen informaation luonnollisesti omalla kielelläsi.
Faktat kohdilleen :psp:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Kiljutron

Quote from: Ki-Ho on Fri 27.09.2013 21:05:51 (UTC+0300)



Yli rajan


-Jos ylität pohjoiskorean rajan laittomasti, saat 12 vuotta linnaa

-Jos ylität iranin rajan laittomasti, vangitaan sinut epämääräiseksi ajaksi

-Jos ylität afganistanin rajan laittomasti, sinut ammutaan

-Jos ylität saudiarabian rajan laittomasti, joudut vankilaan

-Jos ylität kiinan rajan laittomasti, on epävarmaa kuuleeko
kukaan koskaan sinusta sen jälkeen

-Jos ylität Venezuelan rajan laittomasti, sinut leimataan vakoojaksi ja sinun tulevaisuutesi on paha

-Jos ylität kuuban rajan laittomasti, sinusta tulee poliittinen vanki ja poistetaan sieltä

-Jos tulet suomeen laitomasti, niin sinä saat työn, ajokortin, sairasvakuutuksen, sosiaaliavun, ruokakuponkeja, luottokortit, asunnon, ilmaisen opetuksen omalla kielelläsi, ilmaisen terveydenhuollon ja Hallituksen informaation luonnollisesti omalla kielelläsi.
Suomi on silti näistä maista paras paikka asua  :think:

Neponen

#1282
Duunari oli lääkärissä vuositarkastuksessa kun Lääkäri tokaisi:

L: Jaahas, teillä näyttää olevan Maksa arvojen perusteella Alkoholi ongelma.

D: Anteeksi vain mutta olette väärässä, ei minulla ole Alkoholiongelmaa vaan kaksi.

L: Miten niin kaksi?

D: Katos kun mulla on ongelmana Hinta ja Saatavuus.
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Neponen

Pikku-Kalle ja Isä oli saapuneet laskettelukeskukseen ja Hammasta purren Isä vuokrasi itselleen laskettelu vermeet ja Kallelle lumilautailu vermeet.

Rinteessä Isä veti keuhkoihin raitista vuoristo ilmaa ja tsiigaili nuoria laskettelu pimuja. Kalle huomasi saman kuin Isänsäkin. Isä tokaisi:

I: Kalle nyt kun ollaan näin hienoissa maisemissa niin otetaan rennosti ja nautitaan urheilusta ilman että hameväki tunkee nokkansa miesten väliseen laatuaikaan.

K: Mikäs siinä, lasketaanko tuo pieni rinne ensin vai mennääkö tuonne isompaan.


I: mennään sinne minne tiputkin.

Isän takaa kuului vertahyytävä ääni:

Ä: Jaahas täällä sitä vain tuijotellaan muita naisia ja opetetaan pahoja tapoja lapselle.

I: Älä nyt kulta näin hienoissa maisemissa ala pilaamaan Isän ja pojan yhteistä riemua.

Ä: Minä sinulle riemun näytän.

Pikku-Kalle juoksi lauta kainalossa rinne työntekijän luo suojaan samalla kuin Isäukko puolusti henki riepuaan alppisuksilla.

Lopulta poliisi saapui paikalle ja onnistui tekemään Äidin vaarattomaksi ja pian sen jälkeen Ambulanssi saapui tutkimaan oliko Isä vielä hengissä kaiken mukiloinnin jälkeen. Rinnetyöntekijä lohdutti Kallea

R: Äläs nyt, kyllä Faijas tokenee, mä oon nähny pahempaa kun Miehen kimppuun hyökkäs sen Ex ja nykyinen eukko. Leuka pystyyn tässä on ilmanen kausi lippu ja vip kortit sulle ja sun Isälles. Mennään tohon lähisairaalaan kattomaan Isääs eikös vain.


"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

PajakkiVasseli.com

Romani tilasi baarissa oluen. Tarjoilija ojensi tuotteen ja sanoi: "Juomanne."
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:


Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke

Örtzi

Mä en kyllä yhtään ymmärrä tuollaista vähemmistöihin kohdistuvia vitsejä. Tuo on kaikenkaikkiaan törkeää. Aattele vähän, jos olisit itse romani. Johan sitä työintokin laskee kun tuollaista joutuisi kuuntelemaan.  :hmph:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.



Susey

Quote from: IsoPasseli on Thu 10.10.2013 18:10:48 (UTC+0300)
Romani tilasi baarissa oluen. Tarjoilija ojensi tuotteen ja sanoi: "Juomanne."

Hitain sytytys ikinä. Tuijotin tuota varmaan 20 sekuntia ja repesin nauramaan. :facepalm:

Kumimuna

Quote from: Örtzi on Thu 10.10.2013 23:07:55 (UTC+0300)
Mä en kyllä yhtään ymmärrä tuollaista vähemmistöihin kohdistuvia vitsejä. Tuo on kaikenkaikkiaan törkeää. Aattele vähän, jos olisit itse romani. Johan sitä työintokin laskee kun tuollaista joutuisi kuuntelemaan.  :hmph:
Köh, ajatteleva ja työtätekevä feija :blink:
:rotusorto:
Horatsu MauMau ::lsmoke

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview