News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Travian

Started by Lihasperuna, Mon 05.03.2007 22:04:56 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lihasperuna

Elikkäs pelaileeko kukaan muu kun mä ja metu tollasta selainpelii?
pakko sanoo että on kyllä addiktoiva.

www.travian.fi tossa on osote.käykää ihmeessä tutustumassa.
www.travian.comtossa on enkuks ja tuolla comissa on sellane speed3x serveri jossa kaikki tapahtuu 3 kertaa nopeemmin
Hidas, mutta kankea.

Metu

moi

bone

#2
onkos ilmainen peli :think:

rekkasin nyt, vaikuttaa etukäteen todella hyvälle, itse en todellakaan mikään himo pelaaja ole mutta nuo antiikin jutut ja setlerssit ovat olleet mahtavia.
Onko amerikka taivas, onko jumala siellä. Onko persoonallisuus oman menestyksen tiellä. maaseutuvaipunut kyyneliin sillä jumala on muuttanut kaupunkiin.

Lihasperuna

Hidas, mutta kankea.

bone

onpas koukuttava, mutta onneksi on aikaan sidottu että tätä ei voi pelata kuin sen ehkä tunnin kerralla.
Onko amerikka taivas, onko jumala siellä. Onko persoonallisuus oman menestyksen tiellä. maaseutuvaipunut kyyneliin sillä jumala on muuttanut kaupunkiin.


Metu

moi

bone

Onko amerikka taivas, onko jumala siellä. Onko persoonallisuus oman menestyksen tiellä. maaseutuvaipunut kyyneliin sillä jumala on muuttanut kaupunkiin.

Metu

ei sitte. kysyin vaan...on mulla ihan tarpeeks lypsy kyliä muutenkin
moi

bone

hjuumor hjuumor,,, pelaan tota suomi servua, et sitte vedä kuonoo :nopsu: vähä tuli mokailtua tossa alussa mutta nyt ollaa jo iha hyvissä kuopissa ja viellä on muutama päivä tuota suojaa jäljellä.
Onko amerikka taivas, onko jumala siellä. Onko persoonallisuus oman menestyksen tiellä. maaseutuvaipunut kyyneliin sillä jumala on muuttanut kaupunkiin.

Metu

joo en oo hyökkäämässä ku pelaan enkku servul tuu sinne ni sitte voin hyökätä
moi

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview