Google haastaa Facebookin kilpailuun

Started by Team Finland, Tue 10.08.2010 10:26:37 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Atomisaattori

Voiko muuallakin netissä kirjoittaa ??  :blink: Jokuhan voi vaikka lukea niitä viestejä  :blink:



"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Atomisaattori


"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Team Finland

Kuulitteko tän uutisen, että Facebook kaatui? http://www.kaleva.fi/uutiset/facebook-kellahti-nurin/868234

Tosi hölmöä kun Facebook kaatuu ja silti kannatatte sitä! Ootte koulussa Facebookkiin, mutta jotkut ei vaan myönnä sitä. Olen mäkin Facebook käyttäjä, mutta käy harvoin siellä. Yks päivä kun olisin halunnut mennä sinne, niin sit selaimeni näytti: Palvelinta ei löydy. Mä vaan ajattelin että mitä ihmettä, miksi tää ei toimi? Mutta sit kuulin tän uutisen.

Kannattaisiko siirtyä siihen Facebookin kilpailijan eli Googlen yhteisöön? Kuka tulee mun mukana tonne? Googlella ei ole ollut tietääkseni mitään ongelmia ollut, ei ainaskaan yhtä pahoja kun Facebookin. Googlehan on suosittu ja turvallinen. Veikkaan, että sinne sit pääsee Google tilillä mutta onneksi mulla on semmoinen.

Donkey

Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.


Atomisaattori


"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Dimmu Burger

Quote from: Team Finland on Sat 04.09.2010 18:40:37 (UTC+0300)
Kuulitteko tän uutisen, että Facebook kaatui? http://www.kaleva.fi/uutiset/facebook-kellahti-nurin/868234

Tosi hölmöä kun Facebook kaatuu ja silti kannatatte sitä! Ootte koulussa Facebookkiin, mutta jotkut ei vaan myönnä sitä. Olen mäkin Facebook käyttäjä, mutta käy harvoin siellä. Yks päivä kun olisin halunnut mennä sinne, niin sit selaimeni näytti: Palvelinta ei löydy. Mä vaan ajattelin että mitä ihmettä, miksi tää ei toimi? Mutta sit kuulin tän uutisen.

Kannattaisiko siirtyä siihen Facebookin kilpailijan eli Googlen yhteisöön? Kuka tulee mun mukana tonne? Googlella ei ole ollut tietääkseni mitään ongelmia ollut, ei ainaskaan yhtä pahoja kun Facebookin. Googlehan on suosittu ja turvallinen. Veikkaan, että sinne sit pääsee Google tilillä mutta onneksi mulla on semmoinen.
Millä nimimerkillä olet facebookissa? Kertoisitko myös kotikuntasi että voisimme perustaa oman alueosaston? Olen valmis muuttamaan tämän perässä vaikka kuuhun :jees:
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

nyyyps

Liittykää minun yhteisöön tuolla synkässä metsässä.
Syödään koivun urpuja ja hierotaan selkänahkoihimme rahkasammalta.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview