News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

rak.tekn. kysymys

Started by IsoPahaJolppi, Tue 08.01.2008 19:34:27 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

#10
Ei ole vielä mitään vikaa, ainakaan näkynyt. Ajattelin vaan että olis mukavampaa korjata ennenkuin kosahtaa.

http://www.poxytec.fi/index.php

http://www.picote.fi/

http://www.dakki.fi/fi/index.php (taitaa olla vain viemäreille)

Tuossa olis pari menetelmää, mutta ketkä noita tekee onkin jo ihan toinen kysymys...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

IsoPahaJolppi

 Jos oletetaan että se eristys pitäisi jotenkin olla koko  laatan korkeudelle aina seinän alareunaan asti, niin mitenkäs hel.. ja millä materiaalilla senkin tekisi ?

Ja sitten millä systeemillä kuvassa ympyröity kohta pitäis tehdä, kun ulkoseinän ja pohjalaatan välinen syvyysero on vain n.10cm



Olisiko siihen laitettava jokin tippapelti niinkuin ikkunan alareunassa on  vai mitä ihmettä tässä alkaa suunnitella?
( tiedän, siitä kuvasta puuttuu vaakasuuntainen eristysosuus seinästä ulospäin)
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo

Siihen voisi propata 20mm uretaanilevyn,karkea puoli ulospain ja vaikka rapata pinnan. Tippalista päälle :jepso:

Mutta...seinää ulompana oleva sokkeli on karmeaa katsottaavaa :nopsu:  Vai oliko siinä toi 10cm porrastus? Silloin se toimisi...

IsoPahaJolppi

#13
 No kun sitä minäkin mietin, että se on karmean näkönen, jos sokkeli törrörrää seinän ulkopuolella. Mutta uretaanilevyä ei vissiin tarvis olla niin paksulti, kun esmeks styroksia. Joku 20 mm levy jäis vielä tod. näk. seinän sisäpuolelle.

Sitähän ei kai voine lykätä ihan siihen mineriittiin kiinni? Sen mitä minä ymmärrän niin seinän välissähän pitäis ilman päässä kiertämään tai katastrooffi alkaa vaania nurkalla
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo

Turhaan minä selitän kun osaat jo  ::hihsmoke

Tosiaan, ilmaraon pitää jäädä auki.


IsoPahaJolppi

 :good: Älä nyt kehtaa. Minä kuitenkin olen rekkamies, enkä rakennusalan ammattilainen.
Olen vaan huomannut, että jos alkaa tuosta vaan syhertämään meikäläisen ammattitaidolla, niin seurauksena on sutta ja sekundaa...
Niin ja pitää tietenkin jokunen plussa paukauttaa vielä paavolle ohjeistuksista.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Poppamies

#16
Quote from: IsoPahaJolppi on Wed 09.01.2008 11:46:22 (UTC+0200)
:good: Älä nyt kehtaa. Minä kuitenkin olen rekkamies, enkä rakennusalan ammattilainen.
Olen vaan huomannut, että jos alkaa tuosta vaan syhertämään meikäläisen ammattitaidolla, niin seurauksena on sutta ja sekundaa...
Niin ja pitää tietenkin jokunen plussa paukauttaa vielä paavolle ohjeistuksista.
Ammattimies on aina ammattimies. Plussat Pavelle.
Elämäni hyödyllinen opetus on se, että idiootit ovat usein oikeassa.
Eipä ole juuri mitään helpompaa kuin elää huonosti ja kuolla hyvin.
Kokeile kerran kaikkea, mutta älä sukurutsaa tai kansantanssia.
Elämä on kuin sardiinipurkki? Kaikki me etsimme purkinavaajaa.

IsoPahaJolppi

 :jees: remppa alkaa edistyä. Tarjouksen hyväksyin.
Oli aikmoinen ero hinnoissa kun kyselin Kallein tarjous oli 2x hyväksytyn suuruinen.
Josko koko revohkasta selviäisi 10 tontulla...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo

Kallista on :jees:
Aputöillä ja siivouksilla voi helpottaa maksutaakkaansa, mutta silloin pitää olla varma että pystyy hoitamaan velvoitteensa.
Monesti isäännän apu ei ainakaan auta työn edistymistä :sorry:

IsoPahaJolppi

Omat remppataitoni tietäen annan suosiolla alojensa ammattilaisten hoitaa työn, minä keskityn itkemään verisiä kyyneleitä laskujen äärellä.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview