Ruiskumaalauksia

Started by Piikkirehu, Wed 04.06.2008 19:15:47 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jarre

Quote from: Piikkirehu on Wed 04.06.2008 21:13:00 (UTC+0300)
Quote from: --Jarre-- on Wed 04.06.2008 21:03:33 (UTC+0300)
Quote from: Piikkirehu on Wed 04.06.2008 20:33:27 (UTC+0300)
Itellä tuommonen http://www.samfishing.fi/ostoskori/prod_show.php?art_no=310005 Hintava, mutta hiton näppärä. Tarkka paineensäädin ja äänitaso tietokoneen luokkaa.
Ei toi hinta nyt mikään aiva ylitsepääsemätön oo, mietin tässä et jos hankkis eka jonku halpis kompuran ja sit jos innostuu ni ostais sitte tollasen kalliimman....en oikein tiiä osaanko ees maalata, et en viittis ihan noin kallista ostaa pelkän kiinnostuksen takia.... :think:

Sitten melkein suosittelen http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?tuote=15195&sivu=15195.htm&ryhma=4&kategoria=144&SID=664611816321110044457 jotain tuon kaltasta kompuraa. Tuossa mallissa vaan kehno paineensäädin joten se kannattaa melkeinpä vaihtaa parempaan. Äänitaso on sitten tuossa jo jonkun verran kovempi.. Ja vedenerotin kanssa hankintaan!
Vedenerotin ja paineensäädin löytyy vanhastaan....ku ennen asuttiin omakotitalossa, sillo mul oli sellanen isompi kompura....nyt ei oo tilaa sellasta pitää, joten myin poies.....käyn varmaan ens viikon åerjantaina ostelemassa tuon bilteman laitteen..ostaa sitte kalliimpaa jos tulee oikeesti innostuttua...

Tack linkistä.....
Carpe Natem

Turkale

Voiskiin heittää oman viimesimmän maalauksen tähän.
Uutta kakstoimiruiskua testailin vapaalta kädeltä.

Piikkirehu

Ei yhtään hullumpaa! Minkälaisen ruiskun ostit? Itellä badgerin 360 joka tosin on tällä hetkellä maahantuojalla takuuhuollossa.
Juon napalmia ja kusen tulta

Turkale

Quote from: Piikkirehu on Wed 04.06.2008 22:35:47 (UTC+0300)
Ei yhtään hullumpaa! Minkälaisen ruiskun ostit? Itellä badgerin 360 joka tosin on tällä hetkellä maahantuojalla takuuhuollossa.

Mikä lie Iwatakopio, samanlainen ku mikä bilteman kalliimpi malli, mutta honkongista tilattu  :hihi:

L D

Quote from: Turkale on Wed 04.06.2008 22:32:28 (UTC+0300)
Voiskiin heittää oman viimesimmän maalauksen tähän.
Uutta kakstoimiruiskua testailin vapaalta kädeltä.
Nätti  :shock:
"Nuorena kasvatuslaitokseen ja vanhana katkaisuhoitoon"


koppis

jotkut ne osaa :blink: :good:
motonetitä pitä ruiskimakone käydä hakemassa... kai sillä motonetin 60€ kynäruiskulla jotain tekee :think:

en mitään kuvia kuitenkaan osaa maalata mutta pienoismalleja ja autista pitäs paikata pari sormn pään kokosta ruostetäppiä :jees:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Hanzuu

Toisilla on taito hyppysissä  :blink:

Hienoja tekeleitä  :good:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

McCLANE

Quote from: koppis on Wed 04.06.2008 22:55:36 (UTC+0300)
jotkut ne osaa :blink: :good:
motonetitä pitä ruiskimakone käydä hakemassa... kai sillä motonetin 60€ kynäruiskulla jotain tekee :think:

en mitään kuvia kuitenkaan osaa maalata mutta pienoismalleja ja autista pitäs paikata pari sormn pään kokosta ruostetäppiä :jees:

yks kynäruisku maalari sanoi että ostaa vaan halvempia ruiskuja, niillä maalaa samanlailla ja yhtä kauan kuin kalliilla.
saa 10 halvempaa ruiskua yhden kalliin hinnalla.
mulla on töissä 30 euron kiinteäsäiliöinen ruisku, sen mitä olen sillä rääpinyt maalaamon seiniä ni hyvin toimii
käsi ei vaan osannu tosin piirtää mitään
ask a stupid question - get a stupid answer.

Piikkirehu

Kyllä niillä halvoillakin saa hyvää jälkee jos vaan sattuu hyvä yksilö kohalle. Monesti halvempien ruiskujen hinta perustuu just huonoon laadunvalvontaan. Ite kävin hakemassa motonetin 37€ ruiskun dioraamakäyttöön ison maalikupin takia, mutta eipä sillä juuri muuta voikaan tehdä. Neulan ja suuttimen muotoilu sen verran huono, että kerää maalia siihen ja räkäisee aina kavennettaessa viivaa.

Yks hyvä kikka noihin iwata kopioihin on ostaa niihin iwatan neula ja suutin. Pitäis käydä suoraan ja maalausjälki paranee huomattavasti.
Juon napalmia ja kusen tulta

McCLANE

mulla kyllä välillä räkäs, mutta aattelin sen johtuvan maalin kankeudesta
ask a stupid question - get a stupid answer.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview