News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Tiedepalsta

Started by Señorita iCola, Fri 23.09.2011 10:33:38 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori

ei sillä mihinkään tulevaisuuteen päästä vaan sillä päästään samaan aikaan.. kun nopeus ylittää valonnopeuden niin aika pysähtyy eli kun lähet täältä niin olet alfa centaurissa hetken päästä lähtöpaikasta katsoen.. tosin suhteellisestihan lähtöpaikassa aika kuluu sinun poistuttua sieltä mutta sinulle se ei kulu joten takaisin tullessa tulet "tulevaisuuteen" joka ei kuitenkaan ole tulevaisuutta vaan nykyisyyttä esmes jos käyt autolla maitokaupassa niin palaatko kotiintullessa tulevaisuuteen..  :umn:


eikö hetkinen.. olen avaruusaluksessa jolle ympäröivä aika on pysähtynyt eli ulkoapäin katsoen olen hetkessä perillä mutta minulle matka voi kestää vuosiakin.. aivan niin... kyllä..

nyyyps

Se aikahan pysähtyy vain yhen pisteen suhteen, sen josta loitotaan sillä nopeudella joka pysäyttää ajan.
Ja kun säteilyn eteneminen ei ole ajan etenemisen nopeus, vai onko?
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Susey

Naurahdin ääneen, Leksan reaktio triidiin oli ilmeisesti "Ei vittu nyt menee ihan yli hilseen, heitän tän sekalaisiin ja Sekalaiset helvettiin tuosta ylhäältä etten vahingossakaan avaa" :psylach:

Kastori


Lexa

Eikäkö rupesin miettimään että Sekalaiset sopii paremmin tähän kategoriaan nykyisen sisältönsä puolesta. :jepso:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!


Kastori

tieteet ja taiteet osiossa ei tosiaan juuri tieteille ollu sijaa..  ::hihsmoke

Susey


nyyyps

Quote from: Kastori on Fri 23.09.2011 13:13:29 (UTC+0300)
valo on aika.. :umn:
Aika kuluu pimeässäkin. :jepso:
Ja kun etenevää aaltoliikettä on muutakin ku näkyvän valon aallonpituudet. :jepso:
Samalla nopeudellahan kaikki ne etenevät, mutta on tyhmää, että radioaaltoja syrjitään. :hmph:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori

on se valoa näkymätönkin, en minä niin moukka ole..  :hmph:

radio aallolta tulee poppia ja rockia ja minusta on harmi ettei se kuulu täällä seuduin..

nyyyps

Kun ensin saavat mitattua energian nopeuden, niin sitten mietitään maailma uusiksi. :bounce:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview