Nettiauto sekä muut auto/moto-kauppa ostokset ja kuolaukset

Started by Vonge, Wed 24.11.2010 18:21:08 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Atomisaattori

Ei nyt kahta ykkösautoa voi olla :blink: Kakkosauto on se halvempi kauppakassi :jees:

Ei varsinaista tarvetta toiselle autolle kuitenkaan ole. Kaikki mitä tarttee saada silloin ku toisella on auto, löytyy tuosta kävelymatkan päästä :think:


"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

Atomisaattori

Quote from: eipassaa on Mon 05.09.2011 18:18:34 (UTC+0300)
Quote from: Liekki on Mon 05.09.2011 18:06:26 (UTC+0300)
Enää puuttuu raha ja oikea tarve kakkosautolle :huraa:
Ja oikea yksilö kakkosautoksi  :psp:
Tuohan se ois :psp:

korealainen jenkki toimikoon ykkösenä :psp:


Kauhea määrä kuluja kahdesta autosta. neljä sarjaa renkaita, kahdet vakuutukset, huollot, polttoaineet. ikuinen riita kummalla autolla mennään minnekkin :psp:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Josse

No tuommonen viiensaan lousku nyt ei tarvi ku öljyn vaihot(jotka voi tehhä ihan parkkipaikalla) ja joskus harvoin ehkä jakopäälle ensiapua  :jees:
WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

Juggernauter

Laskenu taas hinta siinä mersussa, vieläkö sais veljen autonvaihto päälle niin vois edes käyä kysymässä mikä siinä ois katastukseen laitettavaa  :think: Voisihan sinne toki soittaa mutta...  :parku:
Sekin on vain hankalaa kun masta kulkee kulkemistaan eikä ole muutoksesta merkkiäkään :psp:


paavo

http://www.nettiauto.com/buick/riviera/4005989#yritys=classics


Mitäs mieltä raati on tästä? Onko täysi paskakasa vai onko ainesta leluksi?
Vaihdossa tulisi mulle, itse olisin kasin kannalla mutta en minä niin vakavissani ole jenkkiä ottamassa.
Saisin vaan jotenkin tehtyä omista romuista kauppaa ja tuo olisi osamaksuna kaupassa.

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

jem


Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke

paavo

En minä haluaisi mitään muuta kuin rahaa :blink:
Toi vaan haluaisi pistää jotain vaihdossa mukaan, jospa emännälle kesärassiksi :think:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview