Nettiauto sekä muut auto/moto-kauppa ostokset ja kuolaukset

Started by Vonge, Wed 24.11.2010 18:21:08 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Señorita iCola

Hankala ois ite valita noista, Bemmu on paremman näköinen ja luultavasti parempi ajaakkin. Skooda tulis luultavasti halvemmaksi kuluiltaan.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

paavo

Olisi huomattavan hankalaa valita henkilöautoa, pakuissa ei ole paljoa valittavaa.

Saksalaiset olen todennut jämäköiksi pelleiltään ja namiskuukkelit on miehekkään kokoisia.
Skodassa minua rasittaa ne muistikuvat entisestä, sitä rasitetta ei ole nuoremmalla polvella.

Jarre

nyt on ollu bimmeri tän viikonlopun alla ja täytyy myöntää että on siinä ajettavuutta enempi kuin missään mitä aiemmin oon testaanu. Tosin täytyy myöntää että esim toi superb on kokonaan katsomaton kortti, mut esim Octavian tomaatti ei oo lähellekkään yhtä hyvä ku tää bmw:n  :jees:

Ja luulen että jos ajaa matkaa ni bimmeri on pitemmän päälle siinä etevämpi....tehoa löytyy mut kulutus kohtuullinen...tänään kun torniosta lasketin tulee ni ohitukset satasen vauhdissa menee kuin vettä vaan 177 heppasella kiisselillä ja kulutus siltikin alle 5l/100km  :jees:
Carpe Natem

Jarre

Quote from: paavo on Sat 01.10.2011 19:41:28 (UTC+0300)
Olisi huomattavan hankalaa valita henkilöautoa, pakuissa ei ole paljoa valittavaa.

Saksalaiset olen todennut jämäköiksi pelleiltään ja namiskuukkelit on miehekkään kokoisia.
Skodassa minua rasittaa ne muistikuvat entisestä, sitä rasitetta ei ole nuoremmalla polvella.
Tämä...ei ollu skodat samoja silloin kuin kortin sain kuin nykyään...oli niitä vanhoja favoritteja yms....  :jees:
Silloin se oli vähän niinku ladan euroversio  :jees:
Carpe Natem

Señorita iCola

Ei se auta kuin koeajaa skooda ja kattoa sitten  ::hihsmoke



Miulle taas skoda on audi jonka keulamerkki on vaihdettu, sikäli ei ois väliä merkin puolesta  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.


Jarre

On tuossa sekin että noi oli halvimmat skodat mitä on nyt myynnissä...se kun ei ole farkkuna ollu markkinoilla kun pari vuotta....bimmeriä sais hitusen halvemmalla...mulla se kun merkkaa aika vitusti että maksaako se auto 22000€ vai 33000€  :jees:
Carpe Natem

Señorita iCola

Kyllä mie veikkaan että sie oisit onnellisempi bemarin ratissa, ostoksille vaan jos tiedät auton miellyttävän  ::hihsmoke
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

paavo


jem

Quote from: paavo on Sat 01.10.2011 19:41:28 (UTC+0300)
Olisi huomattavan hankalaa valita henkilöautoa, pakuissa ei ole paljoa valittavaa.

Saksalaiset olen todennut jämäköiksi pelleiltään ja namiskuukkelit on miehekkään kokoisia.
Skodassa minua rasittaa ne muistikuvat entisestä, sitä rasitetta ei ole nuoremmalla polvella.
mitäs vikaa niissä oli  :psp:

Jarre

Saksasta tuotuna sais superbin halvemmalla, mut niin sais bemunkin....ja mua jotenki inhottaa ajatus saksan tuliaisista...kun jos ilmenee vikaa ni milläs vitulla valitat  :think:
Carpe Natem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview