Nettiauto sekä muut auto/moto-kauppa ostokset ja kuolaukset

Started by Vonge, Wed 24.11.2010 18:21:08 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Jarre

Quote from: omglolnoob on Sat 28.07.2012 22:27:19 (UTC+0300)
Samalla lailla se muutaman tonnin autoki saattaa jäähä satasen autoksi, kiiltävämmät pellit vain hämää. :jepso:
Enempi nuissa halvemmissa hintaluokan autoissa vuosimalli muuttu, kunto saattaa olla ihan sama  :jees:
Tässä on eniten siinä vaikutusta että onko soppelisiti muuttunu malli jossa on isoja muutoksia tullu... mut arvioisin että muutamien satasien ja ehkä tonnin auto saattaa olla ihan samanlainen kunnoltaan. Mut kun mennään uudempiin ni kyllä se sitten alkaa vaikuttaa  :jees:
Carpe Natem

Juggernauter

Minä en muuten noita tuunattuja supria ymmärrä, mikä ilo autossa jossa suurimmat tehot tulee vähän ennen rajotinta. kaikissa videoissa korkeilla kierroksilla rupeaa sutimaan.Voihan se olla hauskaa mutta ei sillä kyllä mihinkään pääse  :think:
Kyllähän 80-luvun turbo formuloissakin sama ilmiö oli mutta eivät sentään sutineet jos antoi vähän enemmän kaasupoljinta  :think:
Ei sillä että mulla mitään kokemusta ois tosta mutta... :psp:

-teme-


PajakkiVasseli.com

Quote from: Zerrod on Sun 29.07.2012 12:19:37 (UTC+0300)
Minä en muuten noita tuunattuja supria ymmärrä, mikä ilo autossa jossa suurimmat tehot tulee vähän ennen rajotinta. kaikissa videoissa korkeilla kierroksilla rupeaa sutimaan.Voihan se olla hauskaa mutta ei sillä kyllä mihinkään pääse  :think:
Kyllähän 80-luvun turbo formuloissakin sama ilmiö oli mutta eivät sentään sutineet jos antoi vähän enemmän kaasupoljinta
  :think:
Ei sillä että mulla mitään kokemusta ois tosta mutta... :psp:


Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:



PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:


-teme-

Quote from: passeli on Sun 29.07.2012 13:51:36 (UTC+0300)
Kummaa tää fysiikka.Auto alkaa sutimaan 200 vauhdissa,niin se jää paikalleen.  :umn:

Ehkä se ei ole koskaan liikunutkaan kun se sutii niin paljon. :serlokkismoke:


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview