Yleistä keskustelua tietokoneista ja niiden komponenteista

Started by ukko, Thu 07.04.2011 09:15:37 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

Tätä mä ihmettelenkin, ei pölyä tai mitään rasittavaa tekeillä.
Nykyään ropelit huutaa jatkuvasti, ennen tää oli hiljainen kuin mikä. ::osmoke Sijoituspaikkakin sama kuin aina.

Tästä mä kyrpiinnyinkin ja tilasin uudet kamat. :jees:

Ledskukkuu

#551
Johtuneeko ikääntymisestä? :think:

E: Jäähdytys siilien tahnat kannattaa  vaihdella aika-ajoin. :jepso:
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

jta

Tuota tahnojen vaihtoa olin tulossa itekkin ehotteleen. Itelläkin tulee sillontällöin käytettyä osat auki ja laiteltua uudet tahnat. Vanha kone mutta toistaseks ei lämpöjen kans ole ongelmia ollu.

Lexa

Ei nuo lämmöt kummosia ole suuntaan tai toiseen. Ei voi sanoa tarkemmin kun ei tiedä mistä palikoista lämmöt tulee.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

paavo

Ahaa ::osmoke

No poika saa tän koneen leikkikalukseen, onhan sillä jo se viimeksi kasattu monsteri, mutta haluaa rassailla näiden kanssa.


peter

Saako windows kasista seiskan näköistä helposti? Appivanhemmat hommas uuden koneen ja ei ne opi ikinä käyttämään tuota. Kerran oppineet xp:tä ja seiskaa käyttämään, niin tuo kasi tuntuu olevan ylitsepääsemätön paikka. Itse kun nykyään käytän vain linuxia, niin tuo kasi mullekin ihan uusi juttu. Helppo yrittää neuvoa. :sdfg:

Lexa

Quote from: peter on Sat 04.01.2014 13:45:30 (UTC+0200)
Saako windows kasista seiskan näköistä helposti? Appivanhemmat hommas uuden koneen ja ei ne opi ikinä käyttämään tuota. Kerran oppineet xp:tä ja seiskaa käyttämään, niin tuo kasi tuntuu olevan ylitsepääsemätön paikka. Itse kun nykyään käytän vain linuxia, niin tuo kasi mullekin ihan uusi juttu. Helppo yrittää neuvoa. :sdfg:
Ei saa helposti täysin samanlaista. On joitain asioita joista ei vain pääse kasissa eroon.

Mutta käynnistävalikon jne saa esimerkiksi tällä http://www.classicshell.net/


http://www.youtube.com/watch?v=Wjxuz29pRMM

EDIT:
Täällä on joitain säätömahdollisuuksia esitelty ilman ylimääräistä softaakin
http://www.pugetsystems.com/labs/articles/How-To-Make-Windows-8-1-Act-More-Like-Windows-7-514/

Kasia itse en ole juuri käyttänyt vielä, joten mitään en näistä osaa sanoa omakohtaista kokemusta...
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

peter


Kastori

eikös sillä 8.1 päivityksellä saa käynnistävalikon.. sikäli kun saa asennettua sen päivityksen.. ja jos on pro versio kasista niin sen voi downgreidata..

Lexa

Quote from: Kastori on Sat 04.01.2014 14:10:12 (UTC+0200)
eikös sillä 8.1 päivityksellä saa käynnistävalikon.. sikäli kun saa asennettua sen päivityksen.. ja jos on pro versio kasista niin sen voi downgreidata..
Ei saa, 8.1 tuo vain käynnistä -napin. Ei valikkoa mun tietääkseni.
8.2 on huhuttu mahdollisesti palauttavan myös vanhan valikkosysteeminkin, mutta sitä yhä odotellaan...
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview