Yleistä keskustelua tietokoneista ja niiden komponenteista

Started by ukko, Thu 07.04.2011 09:15:37 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.


KH

Tuli tarjouksesta otettua kans 100M netti. Piti muutenki päivittää seki. Imee 12MB/s :okahvi:
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

KH

Antaa tää uuski kone välil sähkäreitä. Vaihon ton suojamaattoman pistokkeen suojamaadotettuun eli keittiöstä pitkää jatkista.. Sit oli kans eri jatko/jakoroikka(selkeyden takia se on kytkimellinen ja vanha ei) tossa tossa ni tuntu ettei antanu sähäriä tolla kytkimellisellä. Sit joutu vaihtaa ton kytkimettömän takas ni taas antaa paukkua. Nyt on sit eri roikka viel et jos ei nyt anna läpi ni toi kytkimetön roikka roskis kamaa ja siinä ollu se vika. :jees:


Toivottavasti joku ees ymmärti tätä viestiä :psp:
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

=Juku=

Vedä lämpöpatterista maadoitusjohto koneen kuoreen! Minä olen maadoittanut porraskaiteeseen ja loppui nuo häiriönpoistokonkkien aiheuttamat tärinät

Me first (rules of traffic)

Susey

Quote from: Juku on Sun 02.03.2014 21:27:15 (UTC+0200)
Vedä lämpöpatterista maadoitusjohto koneen kuoreen! Minä olen maadoittanut porraskaiteeseen ja loppui nuo häiriönpoistokonkkien aiheuttamat tärinät
Tämä muuten varsinkin toimisi oikeasti kun se koneen kuori ei enää maadottuisi sinuun :jees:


jta

Edelleen se vanha viidakon sananlasku pitää paikkaansa että maadoita laitteesi ennenkuin ne maadoittavat sinut.

KH

Helvetin outoo kyllä että se antaa vielki, antaa tälläki kolmannella jatkoroikalla. Oikeesti, onko jotain menny mulla vikaan vai?  ::nsmoke
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

KH

Vai voiko tämä oikeesti johtua vain staattisesta sähköstä? Ku nyt tuli näpsy villasukat jalassa. Täällä oikeesti tulee aika kovia staattisen sähkön purkauksia välillä. :serlokkismoke:
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

Susey

*vääntää ratakiskosta mallin joka osoittaa kiistattomasti että tee-se-itse maadoituspiuha voisi auttaa

jta

Quote from: KooHoo on Mon 03.03.2014 04:47:39 (UTC+0200)
Helvetin outoo kyllä että se antaa vielki, antaa tälläki kolmannella jatkoroikalla. Oikeesti, onko jotain menny mulla vikaan vai?  ::nsmoke
Onkohan sitä keittiön pistorasiaakaan oikeasti maadoitettu niinkuin pitäis? Kokeile tuota erillistä maadotusjohtoa niinkuin aikaisemmin on ehdoteltu.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview