Yleistä keskustelua tietokoneista ja niiden komponenteista

Started by ukko, Thu 07.04.2011 09:15:37 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jta

Tuon numpadin käyttöön kun on oppinu niin ei siitä osaa luopua. Läppärissä monesti noitunut kun sitä ei oo. Tai onhan se sen fn napin takana vaan ei se ole sama kuin tuo perinteinen.

KH

Joo, on se silleen mut oppii siitä poiski. :jees: Kirjotusvihreisiin mä noita nuolinäppäimiä ja home, endiä käytän mutta oppis niistäki pois jos miniä himoitsis.. :think:
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

jta

Nyt kyllä tuli tässä sellainen asia mieleen että mihin noita home ja end nappia muuten käytetään? Ei oo ikinä selvinny mulle vaikka näitten vehkeitten kans tapeltu jo reilut 16 vuotta.

KH

Quote from: jta on Wed 08.10.2014 15:07:31 (UTC+0300)
Nyt kyllä tuli tässä sellainen asia mieleen että mihin noita home ja end nappia muuten käytetään? Ei oo ikinä selvinny mulle vaikka näitten vehkeitten kans tapeltu jo reilut 16 vuotta.
Home vie tekstirivin alkuun ja end tekstirivin loppuun :jees:
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

Susey

Quote from: KH on Wed 08.10.2014 15:17:02 (UTC+0300)
Quote from: jta on Wed 08.10.2014 15:07:31 (UTC+0300)
Nyt kyllä tuli tässä sellainen asia mieleen että mihin noita home ja end nappia muuten käytetään? Ei oo ikinä selvinny mulle vaikka näitten vehkeitten kans tapeltu jo reilut 16 vuotta.
Home vie tekstirivin alkuun ja end tekstirivin loppuun :jees:
Noita on tullut käytettyä esim. ei ikinä :jees:

Sama homma myös insertin ja pageup/down kanssa :jees:


jta

Noniin. Hyvähän se on nyt jo saada tuokin selville.  :psycho: Inserttiä tulee välillä vahingossa käytettyä kun backspacea painaessa tulee vahingossa tuota painettua.

Susey

:lach:

Korjaan, on insertiä tullut joskus käytettyä kun se on mennyt vahingossa päälle. Kiitos kun muistutit. :psp:

Taas kun kiinnittää huomiota miten näppistä käyttää, niin tulee kyllä hakattua näitä näppäimiä kun ne olis minulle velkaa :pokeri:

KH

Quote from: Susey on Wed 08.10.2014 15:28:53 (UTC+0300)
Taas kun kiinnittää huomiota miten näppistä käyttää, niin tulee kyllä hakattua näitä näppäimiä kun ne olis minulle velkaa :pokeri:

Joo mäki olin aluks etten mä kyllä noitakaa käytä mut prkle tuleehan niitä käytettyä ::nsmoke Mihin tota inserttiä ja pg up ja downia tarvitaan, tai siis mitä ne tekee? :think:
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.


jta

Quote from: KH on Wed 08.10.2014 15:31:37 (UTC+0300)
Quote from: Susey on Wed 08.10.2014 15:28:53 (UTC+0300)
Taas kun kiinnittää huomiota miten näppistä käyttää, niin tulee kyllä hakattua näitä näppäimiä kun ne olis minulle velkaa :pokeri:

Joo mäki olin aluks etten mä kyllä noitakaa käytä mut prkle tuleehan niitä käytettyä ::nsmoke Mihin tota inserttiä ja pg up ja downia tarvitaan, tai siis mitä ne tekee? :think:
Insertillä voi kirjoittaa tekstin päälle että se pyyhkii sitä edellä olevaa tekstiä pois. Page up ja downilla nimensä mukasesti voi liikkua sivua ylös tai alas. Nykyään aika turhat kun hiiressä on rulla.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview