News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Post reply

The message has the following error or errors that must be corrected before continuing:
Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.
Other options
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview

Topic summary

Posted by juippi-73
 - Sun 20.01.2008 20:27:47 (UTC+0200)
Minua on kerran suomisöffän myyjä sanonut lukutaidottomaksi. Toimittivat meille väärät sängyt ja kerroin asiasta asiallisesti johon myyjä totesi että olet lukutaidoton. Sängyt saatiin kovan taistelun jälkeen vaihdettua ja minä lupasin myyjälle lopuksi että saat ampua minut jos tulen teidän liikkeeseen.

Posted by L D
 - Fri 21.12.2007 17:55:16 (UTC+0200)
ei kai minua ole solvattu  :blink:

ja tuo k-citymarketin viesti kokonaisuudessa https://www.apachefoorumi.net/index.php?topic=10509.0
Posted by Pyöveli
 - Fri 21.12.2007 17:40:06 (UTC+0200)
Eipä ole solvattu, enkä ole solvannut. Mitä nyt jokunen myyjä on ollut kuin sitruunan niellyt  ::nsmoke
Posted by nahkaparturi
 - Sun 11.03.2007 22:53:52 (UTC+0200)
savonlinnasta löytyy sellainen antikvariaatti, missä asiakas useinmiten tuntuu häiritsevän myyjän elämää yrittämällä asioida tämän pitämässä liikkeessä :kahvi:
Posted by Nemesis
 - Sun 11.03.2007 20:05:35 (UTC+0200)
No ei ole, en kyllä ole pitänyt tapanani mennä vittuilemaan ihmisten työpaikoillekaan... ts. ihan omasta asennoitumisestakin se vastaanotto on kiinni.
Posted by Lash
 - Wed 20.12.2006 20:44:38 (UTC+0200)
hmm.. :think: noo joskus pientä vittuilua on tullut omasta tietämättömyydestäni mutta en siitä nokkaani ikinä ole ottanut mutta joskus kun oleen eräässä liikkeessä myymässä missä ei nyt niin tarkkoja olla tuosta asiakkaan hyvästä tuulesta ku on vähän sen tyylinen firma että siellä käy vain niitä ihmisiä jotka sieltä haliuaa jotain ostaa ni siellä sitten on tullut naurettua asiakkaille siten että ne on kuulleet mutta noin 99% tapauksista on ottaneet sen huumorilla eikä me nyt mitään kamalan ilkeetä kuhan pikkusen piristetään omaa päivää ::hihsmoke

onhan se ilkeetä mutta aina nuo asiakkaat on tulleet takaisin ja muutamat kehuneet että on meillä hyvä ilmapiiri kaupassa ja siellä sanotaan asiat suoraa :jepso:
Posted by Kastori
 - Thu 16.11.2006 20:23:15 (UTC+0200)
on solvattu.. mutta se oli tosin kreikassa.. ja olin melkos jurrissa.. ja taisin antaa oman osani solvauksia takasinkin sille viidakkoapinalle..  :lach:
Posted by furioso
 - Thu 16.11.2006 16:44:26 (UTC+0200)
myyjiä on kyllä joskus tullut solvattua kun eivät ole olleet myymistään tuotteistä perillä.. ::smoke
Posted by Betonishamaani
 - Thu 16.11.2006 16:13:18 (UTC+0200)
Olen yleensä niin aurinkoisen näköinen, ettei ole ainakaan päin naamaa alettu suuta soittamaan.. ::hihsmoke
Posted by Nuuka
 - Thu 16.11.2006 16:09:04 (UTC+0200)
Ei ole solvattu, mutta sen verran vähän aikaa olen edes ollut olemassa, että kai tuossa ehtii. ::smoke
Posted by Örtzi
 - Thu 16.11.2006 09:22:58 (UTC+0200)
Asiakas on aina väärässä. Ja jos asiakas on asiasta eri mieltä, niin turpa kii. Tiedän aika monta myyjää jonka "palvelun" kantava voima on tuo.
Posted by Masa
 - Thu 16.11.2006 09:19:19 (UTC+0200)
Edellinenhän isompaa julkisuutta saanut oli se Auto-Kivitilan asiakas on mulkku-juttu  ::hihsmoke
Posted by Lexa
 - Thu 16.11.2006 09:14:55 (UTC+0200)
Ostoksensa palauttamista yrittänyt asiakas sai viime lauantaina sähköpostiinsa poikkeuksellisen törkeän viestin Vaasan Citymarketista.

Sisäiseksi viestiksi tarkoitettu sähköposti oli lähtenyt vahingossa asiakkaalle.

Viestissä asiakasta solvattiin muun muassa lukihäiriöiseksi idiootiksi ja uhkailtiin väkivallalla sekä toivottiin, että tämä ei koskaan enää palaisi ketjun asiakkaaksi.

"Pitäisi osata lukea"

Kaikki alkoi siitä, kun asiakas ei saanut vaihtaa ostamaansa vääränlaista paristoa. Hän laittoi asiasta 8. marraskuuta sähköpostipalautteen Citymarketille toivoen pikaista yhteydenottoa ja sitä, että saisi 4,19 euron hintaisen kaukosäätimen pariston vaihdettua.

Vastaus tuli muutaman päivän kuluttua suoraan marketin vapaa-ajan osastolta:

"Täysi-ikäisten ihmisten tulisi K-Citymarket-ketjun mielestä osata lukea sen verran että pystyisi tarkistamaan ohjekirjasta tai laitteen vanhasta paristosta minkälaisen pariston tarvitsee... se ei aina ole helppo tehtävä, mutta uskoaksemme sen ei pitäisi olla kovin paljoa haastavampaa kuin, esimerkiksi, lapsen siittäminen jossa ilmeisesti olette onnistuneet."

Ilmeisesti sisäinen vitsi

Iltalehden tietojen mukaan asiakkaalle oli myöhemmin selitetty, että kyseessä oli työpaikan sisäiseksi vitsiksi laadittu viesti, joka oli vahingossa lähtenyt suoraan asiakkaalle.

Viestin lähettäjä oli tiettävästi yrittänyt myöhemmin selitellä vahinkoaan ja luvannut että pariston saa palauttaa.