News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

jta:n harrastenurkkaus

Started by jta, Tue 01.02.2011 00:47:23 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

jta

Sinällään ihan fiksua kun yleensä ne jää aina tavaroiden alle niin saa miettiä että miten nuo nyt laittais että pystyy sitomaankin. Tänään oli jo heti käyttöä noille sidontalenkeille kun pesukone haettiin.

paavo

Monesti lattialla olevia joutuu kaivamaan vaikkapa puukolla esiin sieltä kolosta.

Huomasin muuten että myyvät suomessakin noita soittimia ja sovitelevyjä.
Luultavasti on monenlaisia härpäkkeitä kun vaan saa rattisäätimen toimimaan. Din 2 kolohan se on.
Edelllytys tietysti että on johtosarja saatavana myös.

jta

Tuo tuli huomattua varsinkin sillon telineajossa kun avolava. Aina jotain moskaa täynnä ja jumissa nuo. Tässä ransitissakin pitäis osa noista lenkeistä rasvata ja hetki nitkutella kun ovat melkoisen jumissa.

Kyllähän ne suomessakin noita myyvät mutta hinta on usein melko karmea.

jta

Tänään kun oli aika tylsä päivä töissä niin askartelin niitä työvaloja ransittiin. Valot ois paikoillaan ja sähköt vedetty sikaosastolla väliseinälle asti. Jossain välissä yrittää ehtiä saada loput sähköt vedettyä.



nyyyps

Miten ne on ennen sinua siellä pärjänny? :psycho:

Varmasti siellä huomaa eron työmotivaatiossa ja työmotivaatiossa. Eihän se ihan hukkaan mene tehä muutaki ku pelkästään se mitä työmaalla on pakko. Sen verran ammattilainen kuitenki olet, ettet tehe ihan kaikkea, mitä ei ole pakko. ::hihsmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


paavo


jta

Hyvin kait ne on pärjänny ja tulevat myöskin pärjäämään.  ::hihsmoke Hieman olen kuitenkin kuullu että edellisellä kuskilla ei vissiin isommin ollu motivaatioita muihin kuin ajohommiin. Kertoi kyllä paljon sekin jo että missä kunnossa auto oli.

Ja näitä värkkäilee ihan mielellään kun onhan se kuitenkin itellekkin hyödyksi kun parantaa työturvallisuutta ja mukavuutta nuo valot ja varusteet mutta tärkein oikeastaan on se että miksi värkkään ite niin onpahan jotain tekemistä. Päivä melko pitkä jos kävelee edestakasin kädet taskussa kun ei ole tekemistä ja laittais vaan muut tekeen sellaista minkä itekkin osais. Toki likasimmat työt annan suosiolla noille huoltoukoille kun niillä on siihen sopivat varusteet. ::hihsmoke Apuna toki ollaan jos mahdollista.

Kivana lisänä ollu tässä kun välillä on vänkäri matkassa niin saanu sille opettaa kuormansidontaa/käsittelyä ja kaikkea muuta auton perus tarkistuksista ja siitä miten toimitaan kun haetaan tavaraa eri paikoista. Tuo kaveri kun on nimetty ns. varakuskiksi jos jossain välissä käy että olen sairaana tai muuten poissa niin on edes joku joka osaa nuo hommat.

paavo

Koskaan ei tiedä mitä hyvä maine poikii, hukkaan tuo puuhastelu ei mene.


paavo

Mä kun teen ylimääräistä ja olen asiakkaiden "ylistämä" maine kiirii ja muut työpäälliköt pitää mun puolia ja koettavat työllistääkin tarvittaessa.
Neuvovat auliisti ja ovat kaikin puolin avuliaita.

Kyllä kannattaa olla hieman yliaktiivinen, ei se nuoleskelua ole. :nope:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview