News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

katos tää,kun lähdet...

Started by N.B.B, Fri 12.01.2007 22:16:02 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

N.B.B

-paskamaisia juttuja todellisuudesta ja siitä ,että ihmistä ei oo tehty kestämään  :shock:
http://home1.gte.net/res0ak9f/bike.htm
Lordi syö ihmisen kakkaa!

N.B.B

niin ja vielä...
Ei todellakaan heikkohermoisten katsottavaa. Kaikkien kuskien pitäs kattoo noi ja ajatella sen jälkeen miten lähtee seuraavan kerran ajelemaan. Mutta kuten sanottu, tyhmyyden määrä pysyy vakiona. Näitä tulee mutta toivottavasti vähemmän.. :cray:
Lordi syö ihmisen kakkaa!

Qtsats

::hihsmoke ::hihsmoke ::hihsmoke ::hihsmoke

caseih

onhan nämä vaikuttavia kuvia mutta ei sentään kaikki onnettomuudet johdu pyöräilijöistä on myös autoilijan muistettava kunnioittaa liikenteessä moottoripyöräilijää
Ystävä on kun pillu,vaikka et näe sitä niin aina se on mielessä

Örtzi

Quote from: caseih on Sat 07.04.2007 18:50:13 (UTC+0300)
onhan nämä vaikuttavia kuvia mutta ei sentään kaikki onnettomuudet johdu pyöräilijöistä on myös autoilijan muistettava kunnioittaa liikenteessä moottoripyöräilijää
Olet aivan oikeassa. Iso osa autoilijoista terrorisoi moottoripyöräilijöitä. Loppujen lopuksi tien päällä on enemmän autolla kaahaavia kuin pyörillä.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.



kaustinen

#5
Aijaijai, millasta asvaltti-ihottumaa.  :shock:
Ajattelin ensin sanoa että tää linkki kuuluis tonne extreme-puolelle mutta näin tarkemmin harkiten tämä on erittäin hyvä paikka.  :good:
Muut menivät aidan yli, Muhammad Ali.

nahkaparturi

So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Odai


kenny

Quote from: Odai on Wed 11.04.2007 23:04:39 (UTC+0300)
Ei näy mulla ollenkaan kuvia...  ::nsmoke

siinä alussa ei yhtään kuvaa olekkaan... alkaa puolenvälin kohdalta   :jepso:

Micko™

Quote from: örtzi on Sat 07.04.2007 18:59:14 (UTC+0300)
Quote from: caseih on Sat 07.04.2007 18:50:13 (UTC+0300)
onhan nämä vaikuttavia kuvia mutta ei sentään kaikki onnettomuudet johdu pyöräilijöistä on myös autoilijan muistettava kunnioittaa liikenteessä moottoripyöräilijää
Olet aivan oikeassa. Iso osa autoilijoista terrorisoi moottoripyöräilijöitä. Loppujen lopuksi tien päällä on enemmän autolla kaahaavia kuin pyörillä.
Näistäkin on kokemusta. JKL-moottoritiellä lähin ojittamaan autoa joka ajo alle 80km/h. Kun pääsin rinnalle, se alko kiihyttämään ja rupes tekemään kaistanvaihtoa. Katoin että eikö se (n. 35v muija) huomannu mua, mutta ei se ketään ollu ohittamassakaan kun tiellä ei sillon juuri muita liikkunu. Piikillä kun on paha kiihyttää nii jouduin nykäseen jarrusta vauhin 60 ja eiku seuraavasta liittymästä ulos. Oon melko vakuuttunu siitä että se akka teki sen tahallaan, sillä se katto sivullekkin yhessä vaiheessa mutta olis varmaan tullu surutta päälle jos en olis väistäny. Onneks noita ei ole paljon liikenteessä...

Yleisenä kommenttina kuvaan: Itse ainakin olen tietoinen asfaltti-ihottuman kivuista, mutta ajan sen mukaisesti ettei semmoista pääsisi tulemaan minulle tai matkustajille. Ja varautunu ainakin ton moottoritie-zydeemin jälkeen myös muihin mulkkuihin.
Musta on hyvä että näitä kuvia on näyttää, jottei näitä sattus enempää. Kuulema ajoharjotteluradoillekkin tuodaan autonromuja jotta porukka näkee miten pienestä se henki oikeesti on kiini. ja hyvä se on tietää.
"Jos se ei tapa, niin se sattuu ihan saatanasti"
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi."
"Kun järjen valo sammuu, muista sammuttaa myös ääni!"
"Huominen on viikkoni kiireisin päivä"
"Jos ymmärrät kaiken, olet luultavasti käsittäny jotain väärin"
"Ne tekee jotka osaa, ne jotka ei osaa, arvostelee"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview