News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Suomen Paras Nuori Kuski 2007 finaali

Started by kenny, Thu 17.05.2007 13:18:28 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kenny

 :blink:     mitäs tähänkin voisi nytten sanoa?



http://www.youtube.com/watch?v=6OH34PyVLjo
http://www.youtube.com/v/6OH34PyVLjo

"yliarvioin ihteni iha täysin"      :psycho:

Kastori


Neponen

"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Örtzi

Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


nyyyps

Jokaista ihmistä, joka ei osaa hanskassa pitää takapotkuautoa, pitäisi lyödä niin monta kertaa että se osaa. Tuommoset pilaa meidän kohtuullisten naiskuskien maineen.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


Örtzi

Quote from: omglolnoob on Sun 08.07.2007 13:47:15 (UTC+0300)
Jokaista ihmistä, joka ei osaa hanskassa pitää takapotkuautoa, pitäisi lyödä niin monta kertaa että se osaa. Tuommoset pilaa meidän kohtuullisten naiskuskien maineen.
Tää ei ollutkaan kohtuullinen, vaan Paras. Finaalissahan ne parhaat kohtaa.  ::hihsmoke
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


kenny

Quote from: omglolnoob on Sun 08.07.2007 13:47:15 (UTC+0300)
Jokaista ihmistä, joka ei osaa hanskassa pitää takapotkuautoa, pitäisi lyödä niin monta kertaa että se osaa. Tuommoset pilaa meidän kohtuullisten naiskuskien maineen.

itse en oikeastaan tykkää ajaa takavetosilla ollenkaan    :nykytaide:

nyyyps

Quote from: kenny on Sun 08.07.2007 13:54:49 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Sun 08.07.2007 13:47:15 (UTC+0300)
Jokaista ihmistä, joka ei osaa hanskassa pitää takapotkuautoa, pitäisi lyödä niin monta kertaa että se osaa. Tuommoset pilaa meidän kohtuullisten naiskuskien maineen.

itse en oikeastaan tykkää ajaa takavetosilla ollenkaan    :nykytaide:
Aika hassua, minä nimenomaan tykkään takavetoisista autoista. Se pysyy aina käsissä, mutta mitäpä tekee, kun etuveto alkaa puskea. Ei auta ku laittaa silmät kiinni ja kiljua. Mie en osaa kiskoa käsjarrukäännöksiä, kun a) en käytä käsijarrua, sen päällä varastoin vain ajon aikaista välittömästi käden läheisyydessä pidettävää tavaraa, b) autot, joilla ajan, sisältävät vain nimellinen "leimakäsijarrun" c) olen ajanut takapotkuilla enkä siis ole oikein missään vaiheessa päässyt edes opettelemään käkkäreitä :lach: .
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Örtzi

Kyllä sitä etuvetoakin rivakasti pystyy viemään, rivakammin kuin takavetoa. Ja vastaheitoilla kun vie, niin käsijarrua ei juuri tarvita. Tietysti riippuu hiukan autostakin.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


nyyyps

Mulla tosiaan tahtoo olla vähäistä tuo kikkailemisen taito noiden etuvetojen kanssa. Takatuupparilla se on niin helppoa ja vaivatonta. :sorry:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview