News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Kertokaapas...

Started by Diver, Thu 10.01.2008 18:15:05 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jiidee

Jos haluaa käyttävarman auton, niin ottaa sen vanhan kopan viimeisimmän vuosimallin...eli sen jolloin uuden mallin myynti alkoi samana vuonna...
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

unikeko

Quote from: passeli on Fri 11.01.2008 12:19:19 (UTC+0200)
Quote from: unikeko on Thu 10.01.2008 19:16:00 (UTC+0200)
Voortit on suht helppoja virittää, esim. 2l kone joka raksuttaa muummuassa Mondeoiden ja Vokuksien nokalla on sama kone mikä jo 70 luvulla raksutti Taunuksien ja Granadoitten nokalla. Ainoastaan kansi muuttunut ja siinäkään ei oikeestaan muu kun valumetalli alumiiniksi.
naapuri veti aikanaan 300HV taunuksen takapyöriltä, vajaa 380HV suoraan kampiakselilta, ainoo vaan että voimansiirto ei meinannu kestää. Ollu mahollisuuksia ottaa enemmän mutta toi oli jo "riittävän" hauska laite.
Et oo vittu tosissas  :lach: :lach:

Kunnon Veijo-Essoa pitkästä aikaa
No ei oo pakko uskoo, itte haastoin sen aikanaan piristetyllä Cossu sierralla ja jäin ku tikku paskaan
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

koppis

Quote from: unikeko on Fri 11.01.2008 18:49:07 (UTC+0200)
Quote from: passeli on Fri 11.01.2008 12:19:19 (UTC+0200)
Quote from: unikeko on Thu 10.01.2008 19:16:00 (UTC+0200)
Voortit on suht helppoja virittää, esim. 2l kone joka raksuttaa muummuassa Mondeoiden ja Vokuksien nokalla on sama kone mikä jo 70 luvulla raksutti Taunuksien ja Granadoitten nokalla. Ainoastaan kansi muuttunut ja siinäkään ei oikeestaan muu kun valumetalli alumiiniksi.
naapuri veti aikanaan 300HV taunuksen takapyöriltä, vajaa 380HV suoraan kampiakselilta, ainoo vaan että voimansiirto ei meinannu kestää. Ollu mahollisuuksia ottaa enemmän mutta toi oli jo "riittävän" hauska laite.
Et oo vittu tosissas  :lach: :lach:

Kunnon Veijo-Essoa pitkästä aikaa
No ei oo pakko uskoo, itte haastoin sen aikanaan piristetyllä Cossu sierralla ja jäin ku tikku paskaan
Saahan mistä vaan koneesta teho irti mutta kestävyys on toinen juttu :kahvi:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

PajakkiVasseli.com

Quote from: unikeko on Fri 11.01.2008 18:49:07 (UTC+0200)
Quote from: passeli on Fri 11.01.2008 12:19:19 (UTC+0200)
Quote from: unikeko on Thu 10.01.2008 19:16:00 (UTC+0200)
Voortit on suht helppoja virittää, esim. 2l kone joka raksuttaa muummuassa Mondeoiden ja Vokuksien nokalla on sama kone mikä jo 70 luvulla raksutti Taunuksien ja Granadoitten nokalla. Ainoastaan kansi muuttunut ja siinäkään ei oikeestaan muu kun valumetalli alumiiniksi.
naapuri veti aikanaan 300HV taunuksen takapyöriltä, vajaa 380HV suoraan kampiakselilta, ainoo vaan että voimansiirto ei meinannu kestää. Ollu mahollisuuksia ottaa enemmän mutta toi oli jo "riittävän" hauska laite.
Et oo vittu tosissas  :lach: :lach:

Kunnon Veijo-Essoa pitkästä aikaa
No ei oo pakko uskoo, itte haastoin sen aikanaan piristetyllä Cossu sierralla ja jäin ku tikku paskaan
Ei noissa tehoissa mitään ihmeellistä ole......esim YBJ koneista aika kohtuullinen teho 330-380hv......
mutta olitko tosissaan noissa tekniikan vertailussa 1970-2000 luvulla  :think:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

unikeko

Kyllä vain amiksessa opettajani oli entinen fordin korjaamopäällikkö, valaisi minua muunmuassa tässä asiassa.

Vorti onnistu 70luvulla kehittämään pirun hyvän koneen, johon ei tähänmennessä oo muuttunu oikeestaan mikään muu ku kannen materiaali, ja öljypohja.
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa


PajakkiVasseli.com

Quote from: unikeko on Sat 12.01.2008 09:25:06 (UTC+0200)
Kyllä vain amiksessa opettajani oli entinen fordin korjaamopäällikkö, valaisi minua muunmuassa tässä asiassa.

Vorti onnistu 70luvulla kehittämään pirun hyvän koneen, johon ei tähänmennessä oo muuttunu oikeestaan mikään muu ku kannen materiaali, ja öljypohja.
Tuo oikeastaan "mikään muu" kattaa sitten vesikierrot yms.Sisäisesti muutoksia löytyy varmaan aika liuta.
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

unikeko

lohko valetaan edelleen samassa muotissa, toisin sanottuna lohko, ja sen sisuskalut on edelleen 70luvun suunnittelua, kaikki muu ympärillä on siina aikojen saatossa muuttunut.  :kahvi:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

Juggernauter

ihme että ameriikkalaiset on tehny hyvän moottorin  :think: yleensä ne on bensaa syöviä ylimitotettuja pöhnöttimiä  :psycho:

Löylyttäjä


Turkale

Quote from: Juggernauter on Sun 13.01.2008 15:27:10 (UTC+0200)
yleensä ne on bensaa syöviä ylimitotettuja pöhnöttimiä  :psycho:

Aha? Ehkä kinnereiden moottorit on alimitoitettuja tuhnuttimia?  :think:

Ja nyt oli tosiaan kyse eurokikottimesta

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview