News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Laaturaportti 2005

Started by Hanzuu, Thu 01.06.2006 19:12:26 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nabbi

Myös minun automerkkini on viides.  ::hihsmoke
Mutta ei kyllä ole noin komea kuin Kastorilla. ::lsmoke

pahasusi


El Barto

Kastorilla akkojen auto :lach:. Ei miehet aja kauppakasseilla :nopsu:. Ja liian pienet vanteet :kerpele:
"Kuolema tyynynäsi,
pehmeänä pääsi alla,
ympärillä pahuus juhlii,
voittoansa kaikkialla."
-------------------------------------------------
Kotiteollisuus - Unilaulu. (kaunista)

pahasusi

tikulla silmään joka toisen kultaa haukuu  :angry:  ::hihsmoke... ainut asia mikä uusissa nissaneissa nykyjään pistää silmään on tuo suhteellisen iso nissanin merki keulassa  :think:

Kastori

se on kyllä vähn miinusta se iso merkki.. mut ei siin.. kyll siihe tottuu.. se kyl on että onhan tuo vähän pappojen auto.. sen qannan periksi..


Hanzuu

Akkojen auto tai ei,niin minusta Kastori saa isoa plussaa sitä että on hankkinut fiksun auton,eikä mitään PimpMyRide teini tunign härveliä  :jepso:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Neponen

toi lista ei pidä paikkaansa Toyota on maailman kestävin auto ja wolkkari sekä bemari pitäis olla top 10 listassa
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Kastori

Quote from: worm75 on Fri 06.07.2007 09:40:04 (UTC+0300)
Quote from: furioso on Fri 02.06.2006 18:39:42 (UTC+0300)
oli miten oli auto bild näyttäisi olevan autolehtien "seiska".. :lach:
Siltä toi lista vähän näyttää.... Muualla jo otinkin kantaa siihen, että tilastot on niinkuin ne tehdään. Lisäksi toi 100 000 testi on naurettavaa, pitäisi olla 300 000. Mulla on ollut noin 15 autoa, eikä yksikään niistä ole ollut alle 100 000 ajettu  :sorry:

Kastorille (ja miksei muillekin) kysymys: Kaverilla on tuollainen almera ja valittaa sen vievän 9 litraa satasella. Onko siinä jotain vialla, vai onko niissä niin kauhea kulutus?
7-8 litraa vie mun.. lasken tuota kulutusta joka tankkauksella ja tuossa se pyörii..

MH

AutoBildin listat nyt on mitä on. Esim Volvo on joka sakatestissä aina puolivälin jälkeen laadussa. Tuulilasin testeissä Top 10 oli luotettavuus, palvelu, huolto yms asiat kaikki yhteenlaskettua lista ihan toisenlainen. Se on vähän mitä tykkää katsoa ja millä silmällä. Tilastot kertovat... no mitä kertovat.

Ja entisenä(kenties tulevanana) Toyota kuskina voin kertoa ettei se UUSI Toyotakaan ole mikään virheetön. Kaikkea muuta. Hermo alkoi mennä 20tkm jälkeen huoltokäynneillä.

Broidilla on Mazda 6 ja siinäkin ollut vikaa jos toistakin. Muistetaan että esim. Mazda 6 ja Mondeo ovat tekniikaltaan melkein 50% samaa puuta  ::hihsmoke

Viikoja on ollut Bemarissakin, ei siinä mitään. Eipä ole tullut vielä viatonta merkkiä omistettua.

Mikään auto ei ole ikuinen. Ja kun otetaan +150 ajettuja pelejä tarkasteluun, niin muuttuu lista HIEMAN. Nimittäin sitten voi ihan vapaasti tulla istumaan niihin "loisto"luokan peleihin eikä näe juurikaan eroa uuden ja käytetyn välillä  ::hihsmoke
"I'm just an friendly neighborhood dragon... but I have to eat too!"

MH

Quote from: worm75 on Fri 06.07.2007 09:57:19 (UTC+0300)
Toi kuullostaa jo kohtuullisemmalta... Aika paljon kyllä sekin tuon kokoiselle... Onko ilmastointi, kaveri epäili sitä syypääksi, kun se ei kuulemma kunnolla edes toimi.

Kaverin Primerassa oli samaa vikaa. Huollossa paikallistui väärät seokset tai jotain. Kannattaa sanoa kaverillesi että tsekkaavat arvot kuntoon, ei tuo kyllä normaalia ole.
"I'm just an friendly neighborhood dragon... but I have to eat too!"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview