Bemari (pienimunaisten homojen kokoontumisajot)

Started by Kastori, Thu 01.06.2006 00:32:18 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

kenny

Minkälainen toi pemarin neliveto mahtaa olla   :think:

Toimiiko yhtä hyvin kuin subarun tai audin rakennelmat

Señorita iCola

Taitaa olla lukolla kytkeytyvä, ei jatkuva. Ja jakaa voimaa enemmän taakse. Ei sitä vissiin ihan yhtä hyvänä pidetä kuin noissa mainituissa merkeissä mutta kaipa se toimii.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

PajakkiVasseli.com

No ite en ainakaan subarusta pidä ollenkaan.Tosin mitä oon ajanu niin on ollu vanhoja legacyja jossa vetosuhde 50:50.Ja eihän noissa voimaa ole nimeksikään.
Bemari kyllä poistu paikaltaan kohtuu ripeästi,ja vähän leikin markettien parkkipaikalla sillä,mutta ei uskaltanut pahemmin pelleillä,kun ei oma auto ole.
Mutta oli se kohtuu helppo viedä,voimaa tarpeeksi ja vetosuhde parempi.Puskemaan sitä ei niin helposti saanut,kuin esim tuon Subarun
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

PajakkiVasseli.com

Quote from: Icola on Sat 17.01.2009 14:05:31 (UTC+0200)
Taitaa olla lukolla kytkeytyvä, ei jatkuva. Ja jakaa voimaa enemmän taakse. Ei sitä vissiin ihan yhtä hyvänä pidetä kuin noissa mainituissa merkeissä mutta kaipa se toimii.
viskohan siellä taitaa olla :jees:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.


kenny

Quote from: passeli on Sat 17.01.2009 14:09:49 (UTC+0200)
Quote from: Icola on Sat 17.01.2009 14:05:31 (UTC+0200)
Taitaa olla lukolla kytkeytyvä, ei jatkuva. Ja jakaa voimaa enemmän taakse. Ei sitä vissiin ihan yhtä hyvänä pidetä kuin noissa mainituissa merkeissä mutta kaipa se toimii.
viskohan siellä taitaa olla :jees:

Eli samantyylinen ratkaisu mitä volkkarin 4-motion    :jees:

paavo

Isäukolla on Maveric ja siinä on hiukan liikaa viivettä kytkemisessä.
Ei se pappamaisessa ajossa haittaa...

Señorita iCola

QuoteX3

Heti vuoden 2003 lopulla tapahtuneesta esittelystään lähtien X3 on ollut menestys omassa luokassaan, sillä BMW:n yhteistyökumppani Magna Steyr on valmistanut niitä jo yli puoli miljoonaa kappaletta. Malli on tarjolla Euroopassa kolmella melko taloudellisella bensiini- ja dieselmoottorilla varustettuna. Nelivetojärjestelmä valvoo voiman jakoa elektronisesti, mutta varsinainen maastoauto X3 ei kuitenkaan ole, sillä siinä ei ole sen enempää alennusvaihdetta kuin tasauspyörästön lukkojakaan.

QuoteX6
Nelivetojärjestelmä vastaa periaatteessa BMW:n muita X-malleja.
Normaalisti voima jaetaan eteen jataakse suhteessa 40/60, mutta ajotilanteen mukaan se ohjautuu tarvittaessa
täysin jompaankumpaan päähän.
X6:ssa voimaa jaetaan uuden tasauspyörästön avulla aktiivisesti myös takapyörien välillä. BMW väittää olevansa tässä suhteessa ensimmäinen,
mutta ainakin Mitsubishi Lancer Evossa ja Saab 9-3:ssa on nähty vastaavaa. Voimanjako toimii myös tilanteissa, jolloin voimaa ei välitetä taakse, eli rullauksessa ja moottorijarrutuksessa, ja jakosuhde on aktiivisessa yhteydessä auton kaikkiin muihin ajodynamiikkaa säätäviin järjestelmiin.

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

IsoPahaJolppi

 :think: Olikohan haminan satamassa, kun hieroivat hondan crv:tä pois sellaisesta n.10-20cm kinoksesta....  :puke:
Siinä meillä neliveto... Etupyörät jäi moneen otteeseen yksinään sudaamaan, ja vasta oikein kunnon reippaalla rykäisyllä lähti takapää mukaan vetotapahtumaan...
Ja myivät vielä pari vuotta sitten yhdelle kaupunkilaistuneelle metsästäjälle sellaisen maasturina...
Vei takas heti ekan matsäretken jälkeen...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo

Mulla oli -89 hilux, ostin sen uutena ja siinä oli käsin kytkettävät navat. Sillä pääsi jo jollain tavalla etenemään.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview