Vaihtoehtona Mac

Started by jiidee, Sun 17.09.2006 19:45:57 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lexa

Quote from: Jokse on Sun 16.03.2008 12:00:24 (UTC+0200)
Itse olen omistanut vain mäkkejä. Kaikki näkemäni PeeCeet kaatuu päivittäin. Mäkkini ei. :shock:
Kenties lievää liioittelua tuossa?

Mulla on raksuttanut tuolla makkarissa nyt taas viikon verran PC kaatumatta ja häiriöttä,
ja tämä foorumikin on periatteessa PC-tyyppinen alusta Linuxilla, ja hyvin pelittää pitkiäkin aikoja...
Oma pöytäkone on parhaimmillaan vikkokausia putkeen päällä, kun en vaan jaksa sulkea nukkumaan mennessä. ::hihsmoke

Onkos kukaan koskaan nähny Mäkkiä serverikäytössä? ::hihsmoke
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Jokse


Jarre

Quote from: Lex Arma on Sun 16.03.2008 14:27:28 (UTC+0200)
Onkos kukaan koskaan nähny Mäkkiä serverikäytössä? ::hihsmoke
Juu oon nähny.... :shock:

Se oli kyl sellanen kavereiden kokeilu-väsäily-tehdään jotain hassua ajankuluksi-juttu, en oo kyl nähny Mac-serveriä tuotantokäytössä ikuna....
Carpe Natem

Lexa

Quote from: --Jarre-- on Sun 16.03.2008 19:22:42 (UTC+0200)
Quote from: Lex Arma on Sun 16.03.2008 14:27:28 (UTC+0200)
Onkos kukaan koskaan nähny Mäkkiä serverikäytössä? ::hihsmoke
Juu oon nähny.... :shock:

Se oli kyl sellanen kavereiden kokeilu-väsäily-tehdään jotain hassua ajankuluksi-juttu, en oo kyl nähny Mac-serveriä tuotantokäytössä ikuna....
Juu, siis tiedän että mac-servereitä on huhujen mukaan olemassa. Ja on siitä käyttiksestäkin _olemassa_ serveriversio. Mutten ikinä kuvitellu että joku ois OIKEASTI nähnykin sellasen ::osmoke
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Rudolf Käki

 

Päässyt parhaaseen mahdolliseen käyttöön  :psycho:
1980-2023
In Memoriam.


Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Jokse


Aivoruoska

Mac ja PC on tullut molempia käytettyä jo pitkään ja lopputuloksena en voi sanoa kuin että PC pieksee Macin jokaisella mahdollisella alalla. Oli se kuvanmuokkausta, äänieditointia, videoeditointia, pelaamista, tavallista kotikäyttöä ja surffailua; PC hoitaa sen.

Kun PC alkaa temppuilemaan, ohjelma kaatuu tjtn, niin maksimissaan puoli minuuttia ja toosa kerää itsensä kasaan ja taas mennään, mutta Mac taas kaatuessaan lukittautuu täysin, joskus se jopa tekee sen vaikka et tekisikään mitään!
Kun on työt tehty ja aika sammuttaa kone, Mac saattaa vain yhtäkkiä päättää että ohjelma jonka juuri suljit, onkin vielä päällä tai ei sulkeutunutkaan lopullisesti, eikä sen vuoksi sammuttaminen onnistu. PC yksinkertaisesti sammuttaa käynnissä olevat ohjelmat kun haluat sulkea koneen.

Useimmilla kerroilla videota tai ääntä editoidessa laite joka on jossain vaiheessa kaatunut, on ollut Mac. Oli Mac-koneiden ohjelmisto kuinka hyvää tahansa, niin sen sisältämä rauta ei vaan jaksa välillä pyörittää sitä kaikkea mitä samanhintainen tai jopa halvempi PC jaksaisi.

Mac:issä MERKKI on se joka maksaa. PC:ssä TEHO ja LAATU maksaa.

Apple ja sen Mac ovat suuri trendimerkki joka on nostettu jalustalle palvottavaksi, ja jonka vastarannan kiisket ovat ottaneet omakseen ja alkaneet ylistää sen olemattomia hienoja puolia.

Esimerkkejä voin repiä vaikka kuinka paljon lisää, mutta jätän vuodatukset tällä erää sikseen.
Olkaa ihmeessä eri mieltä ja kumotkaa väitteeni, jotta pääsen taas kumoamaan teidän.
Jumping into toxic waste does not give you superpowers.

Jokse

Ai miten niin lukittautuu? Jos minulla kaatuu joku ohjelma, saan koneen toimimaan 10 sekunnissa uudelleen. Ja ikinä ei koneen sammuttamisessa ole ongelmaa. :think:

Aivoruoska

Quote from: Jokse on Sun 23.03.2008 02:05:26 (UTC+0200)
Ai miten niin lukittautuu? Jos minulla kaatuu joku ohjelma, saan koneen toimimaan 10 sekunnissa uudelleen. Ja ikinä ei koneen sammuttamisessa ole ongelmaa. :think:

Itsellä Mac tykkää välillä ohjelman kaaduttua hirttää kiinni ja väittää ohjelman olevan käynnissä, mutta et saa sitä ohjelmaa sammutettua tai käynnistettyä uudelleen.
Mitä siihen koneen sammuttamiseen tulee, niin välillä yksinkertaisesti vaikka kuinka monta kertaa menisit ja painaisit "Shut Down" niin Mac vain jatkaa hurinaansa iloisena ja ainoaksi vaihtoehdoksi jää painaa virtakytkintä niin kauan että toosa sammuu.

Osa varmaankin miettii että "Koneessas on vikaa" Voi kun olisikin. Yhden koneen ymmärtäisin mutta kun useammasta Mac:istä löytyy samoja vikoja.
Jumping into toxic waste does not give you superpowers.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview