Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi
Quote from: Kastori on Sun 02.03.2008 19:04:49 (UTC+0200)Juu.. kun se sano, että mersusta vaihdettiin kone, niin en voinu olla nauramatta. Oli äijäkin aika vinkeen näkönen, sano että vaihtaa seuraavaksi taksiin.Quote from: örtzi on Sun 02.03.2008 19:04:19 (UTC+0200)no sit..Quote from: Kastori on Sun 02.03.2008 19:01:24 (UTC+0200)Ajaa isoja koneita työkseen ja ajaa autolla siististi, huoltaa ja muutenkin käyttää asiallisesti. Ei ole äijässä vikaa.Quote from: örtzi on Sun 02.03.2008 18:59:28 (UTC+0200)ajotavoissa vikaQuote from: D-ude on Sun 02.03.2008 18:52:03 (UTC+0200)2003 mallinen. Äiteen naapurilla on huono tuuri autojen kanssa, 4 opelia sillä on ollu, kaikki paskana alta 50 000, Pari nissania, Maxima ja terrano jotka molemmat aivan susia, vuoden aikana oli molemmat korjaamolla yhteensä 5 kuukautta, nyt sillä on Mersu ja siitä on 70 000 kohdalla jouduttu kone vaihtamaan. Ainut mikä niillä pelaa on -88 Uno fire jota muija ajaa. Tuurista se on kiinni. Ja ei noi nykyset kestä. Syylärit on alumiinia ja muovia, sähkö- ja tietokonehärpäkkeitä on sun muuta.Quote from: örtzi on Sun 02.03.2008 18:51:16 (UTC+0200)Pientähän tuo on uudessa autossaQuote from: D-ude on Sun 02.03.2008 18:42:52 (UTC+0200)Ei mulla ole viiatissa isompaa vikaa ollu.. Mitä nyt on syyläri vaihdettu, ajovalon korkeudensäätömoottori, kuskin penkinlämmitin, pari sytytyspuolaa, elektroninen kaasupoljin. Nämä meni takuuseen. Takaiskarit on loppu ollu jo vuoden, jaksais vaan vaihtaa. No, onhan tuolla jo ajettu 106 000 km..Quote from: Liekki on Sun 02.03.2008 15:02:03 (UTC+0200)Jopa normaalia laadukkaamp yksilöQuote from: Neponen on Fri 29.02.2008 18:33:03 (UTC+0200)Perus Fiat
Vähän Q mutsin entinen Punto vm:1999 1,2 bensa.
Se kävi 1-2 kertaa kuukaudessa merkkihuollossa ja se toimi Hallissa mutta kun se palautettiin mun mutsille se ei enää toiminu kunnolla.
-punto kävi aina 3 pytyllä
-pyyhkijän sulat vaihdettiin 2kk:n välein (ne jotenkin vaan oli paskat)
-molemmat takarenkaat räjähti(takakontissa oli vaan yx vararengas)
-takakontti ei mennyt kiinni
-koristekapselit lähti omille teilleen 100km:n ajon jälkeen
Quote from: Kastori on Sun 02.03.2008 19:04:49 (UTC+0200)kuiten nuin vakuuttava autojen romutustahti kertoo kyllä muuta.. jossain on pakko mättääQuote from: örtzi on Sun 02.03.2008 19:04:19 (UTC+0200)no sit..Quote from: Kastori on Sun 02.03.2008 19:01:24 (UTC+0200)Ajaa isoja koneita työkseen ja ajaa autolla siististi, huoltaa ja muutenkin käyttää asiallisesti. Ei ole äijässä vikaa.Quote from: örtzi on Sun 02.03.2008 18:59:28 (UTC+0200)ajotavoissa vikaQuote from: D-ude on Sun 02.03.2008 18:52:03 (UTC+0200)2003 mallinen. Äiteen naapurilla on huono tuuri autojen kanssa, 4 opelia sillä on ollu, kaikki paskana alta 50 000, Pari nissania, Maxima ja terrano jotka molemmat aivan susia, vuoden aikana oli molemmat korjaamolla yhteensä 5 kuukautta, nyt sillä on Mersu ja siitä on 70 000 kohdalla jouduttu kone vaihtamaan. Ainut mikä niillä pelaa on -88 Uno fire jota muija ajaa. Tuurista se on kiinni. Ja ei noi nykyset kestä. Syylärit on alumiinia ja muovia, sähkö- ja tietokonehärpäkkeitä on sun muuta.Quote from: örtzi on Sun 02.03.2008 18:51:16 (UTC+0200)Pientähän tuo on uudessa autossaQuote from: D-ude on Sun 02.03.2008 18:42:52 (UTC+0200)Ei mulla ole viiatissa isompaa vikaa ollu.. Mitä nyt on syyläri vaihdettu, ajovalon korkeudensäätömoottori, kuskin penkinlämmitin, pari sytytyspuolaa, elektroninen kaasupoljin. Nämä meni takuuseen. Takaiskarit on loppu ollu jo vuoden, jaksais vaan vaihtaa. No, onhan tuolla jo ajettu 106 000 km..Quote from: Liekki on Sun 02.03.2008 15:02:03 (UTC+0200)Jopa normaalia laadukkaamp yksilöQuote from: Neponen on Fri 29.02.2008 18:33:03 (UTC+0200)Perus Fiat
Vähän Q mutsin entinen Punto vm:1999 1,2 bensa.
Se kävi 1-2 kertaa kuukaudessa merkkihuollossa ja se toimi Hallissa mutta kun se palautettiin mun mutsille se ei enää toiminu kunnolla.
-punto kävi aina 3 pytyllä
-pyyhkijän sulat vaihdettiin 2kk:n välein (ne jotenkin vaan oli paskat)
-molemmat takarenkaat räjähti(takakontissa oli vaan yx vararengas)
-takakontti ei mennyt kiinni
-koristekapselit lähti omille teilleen 100km:n ajon jälkeen
Quote from: örtzi on Sun 02.03.2008 19:04:19 (UTC+0200)no sit..Quote from: Kastori on Sun 02.03.2008 19:01:24 (UTC+0200)Ajaa isoja koneita työkseen ja ajaa autolla siististi, huoltaa ja muutenkin käyttää asiallisesti. Ei ole äijässä vikaa.Quote from: örtzi on Sun 02.03.2008 18:59:28 (UTC+0200)ajotavoissa vikaQuote from: D-ude on Sun 02.03.2008 18:52:03 (UTC+0200)2003 mallinen. Äiteen naapurilla on huono tuuri autojen kanssa, 4 opelia sillä on ollu, kaikki paskana alta 50 000, Pari nissania, Maxima ja terrano jotka molemmat aivan susia, vuoden aikana oli molemmat korjaamolla yhteensä 5 kuukautta, nyt sillä on Mersu ja siitä on 70 000 kohdalla jouduttu kone vaihtamaan. Ainut mikä niillä pelaa on -88 Uno fire jota muija ajaa. Tuurista se on kiinni. Ja ei noi nykyset kestä. Syylärit on alumiinia ja muovia, sähkö- ja tietokonehärpäkkeitä on sun muuta.Quote from: örtzi on Sun 02.03.2008 18:51:16 (UTC+0200)Pientähän tuo on uudessa autossaQuote from: D-ude on Sun 02.03.2008 18:42:52 (UTC+0200)Ei mulla ole viiatissa isompaa vikaa ollu.. Mitä nyt on syyläri vaihdettu, ajovalon korkeudensäätömoottori, kuskin penkinlämmitin, pari sytytyspuolaa, elektroninen kaasupoljin. Nämä meni takuuseen. Takaiskarit on loppu ollu jo vuoden, jaksais vaan vaihtaa. No, onhan tuolla jo ajettu 106 000 km..Quote from: Liekki on Sun 02.03.2008 15:02:03 (UTC+0200)Jopa normaalia laadukkaamp yksilöQuote from: Neponen on Fri 29.02.2008 18:33:03 (UTC+0200)Perus Fiat
Vähän Q mutsin entinen Punto vm:1999 1,2 bensa.
Se kävi 1-2 kertaa kuukaudessa merkkihuollossa ja se toimi Hallissa mutta kun se palautettiin mun mutsille se ei enää toiminu kunnolla.
-punto kävi aina 3 pytyllä
-pyyhkijän sulat vaihdettiin 2kk:n välein (ne jotenkin vaan oli paskat)
-molemmat takarenkaat räjähti(takakontissa oli vaan yx vararengas)
-takakontti ei mennyt kiinni
-koristekapselit lähti omille teilleen 100km:n ajon jälkeen
Quote from: Kastori on Sun 02.03.2008 19:01:24 (UTC+0200)Ajaa isoja koneita työkseen ja ajaa autolla siististi, huoltaa ja muutenkin käyttää asiallisesti. Ei ole äijässä vikaa.Quote from: örtzi on Sun 02.03.2008 18:59:28 (UTC+0200)ajotavoissa vikaQuote from: D-ude on Sun 02.03.2008 18:52:03 (UTC+0200)2003 mallinen. Äiteen naapurilla on huono tuuri autojen kanssa, 4 opelia sillä on ollu, kaikki paskana alta 50 000, Pari nissania, Maxima ja terrano jotka molemmat aivan susia, vuoden aikana oli molemmat korjaamolla yhteensä 5 kuukautta, nyt sillä on Mersu ja siitä on 70 000 kohdalla jouduttu kone vaihtamaan. Ainut mikä niillä pelaa on -88 Uno fire jota muija ajaa. Tuurista se on kiinni. Ja ei noi nykyset kestä. Syylärit on alumiinia ja muovia, sähkö- ja tietokonehärpäkkeitä on sun muuta.Quote from: örtzi on Sun 02.03.2008 18:51:16 (UTC+0200)Pientähän tuo on uudessa autossaQuote from: D-ude on Sun 02.03.2008 18:42:52 (UTC+0200)Ei mulla ole viiatissa isompaa vikaa ollu.. Mitä nyt on syyläri vaihdettu, ajovalon korkeudensäätömoottori, kuskin penkinlämmitin, pari sytytyspuolaa, elektroninen kaasupoljin. Nämä meni takuuseen. Takaiskarit on loppu ollu jo vuoden, jaksais vaan vaihtaa. No, onhan tuolla jo ajettu 106 000 km..Quote from: Liekki on Sun 02.03.2008 15:02:03 (UTC+0200)Jopa normaalia laadukkaamp yksilöQuote from: Neponen on Fri 29.02.2008 18:33:03 (UTC+0200)Perus Fiat
Vähän Q mutsin entinen Punto vm:1999 1,2 bensa.
Se kävi 1-2 kertaa kuukaudessa merkkihuollossa ja se toimi Hallissa mutta kun se palautettiin mun mutsille se ei enää toiminu kunnolla.
-punto kävi aina 3 pytyllä
-pyyhkijän sulat vaihdettiin 2kk:n välein (ne jotenkin vaan oli paskat)
-molemmat takarenkaat räjähti(takakontissa oli vaan yx vararengas)
-takakontti ei mennyt kiinni
-koristekapselit lähti omille teilleen 100km:n ajon jälkeen
Quote from: örtzi on Sun 02.03.2008 18:59:28 (UTC+0200)ajotavoissa vikaQuote from: D-ude on Sun 02.03.2008 18:52:03 (UTC+0200)2003 mallinen. Äiteen naapurilla on huono tuuri autojen kanssa, 4 opelia sillä on ollu, kaikki paskana alta 50 000, Pari nissania, Maxima ja terrano jotka molemmat aivan susia, vuoden aikana oli molemmat korjaamolla yhteensä 5 kuukautta, nyt sillä on Mersu ja siitä on 70 000 kohdalla jouduttu kone vaihtamaan. Ainut mikä niillä pelaa on -88 Uno fire jota muija ajaa. Tuurista se on kiinni. Ja ei noi nykyset kestä. Syylärit on alumiinia ja muovia, sähkö- ja tietokonehärpäkkeitä on sun muuta.Quote from: örtzi on Sun 02.03.2008 18:51:16 (UTC+0200)Pientähän tuo on uudessa autossaQuote from: D-ude on Sun 02.03.2008 18:42:52 (UTC+0200)Ei mulla ole viiatissa isompaa vikaa ollu.. Mitä nyt on syyläri vaihdettu, ajovalon korkeudensäätömoottori, kuskin penkinlämmitin, pari sytytyspuolaa, elektroninen kaasupoljin. Nämä meni takuuseen. Takaiskarit on loppu ollu jo vuoden, jaksais vaan vaihtaa. No, onhan tuolla jo ajettu 106 000 km..Quote from: Liekki on Sun 02.03.2008 15:02:03 (UTC+0200)Jopa normaalia laadukkaamp yksilöQuote from: Neponen on Fri 29.02.2008 18:33:03 (UTC+0200)Perus Fiat
Vähän Q mutsin entinen Punto vm:1999 1,2 bensa.
Se kävi 1-2 kertaa kuukaudessa merkkihuollossa ja se toimi Hallissa mutta kun se palautettiin mun mutsille se ei enää toiminu kunnolla.
-punto kävi aina 3 pytyllä
-pyyhkijän sulat vaihdettiin 2kk:n välein (ne jotenkin vaan oli paskat)
-molemmat takarenkaat räjähti(takakontissa oli vaan yx vararengas)
-takakontti ei mennyt kiinni
-koristekapselit lähti omille teilleen 100km:n ajon jälkeen
Quote from: örtzi on Sun 02.03.2008 18:59:28 (UTC+0200)On kavera susilla paiskattu taivaspaikkaa pukkaaQuote from: D-ude on Sun 02.03.2008 18:52:03 (UTC+0200)2003 mallinen. Äiteen naapurilla on huono tuuri autojen kanssa, 4 opelia sillä on ollu, kaikki paskana alta 50 000, Pari nissania, Maxima ja terrano jotka molemmat aivan susia, vuoden aikana oli molemmat korjaamolla yhteensä 5 kuukautta, nyt sillä on Mersu ja siitä on 70 000 kohdalla jouduttu kone vaihtamaan. Ainut mikä niillä pelaa on -88 Uno fire jota muija ajaa. Tuurista se on kiinni. Ja ei noi nykyset kestä. Syylärit on alumiinia ja muovia, sähkö- ja tietokonehärpäkkeitä on sun muuta.Quote from: örtzi on Sun 02.03.2008 18:51:16 (UTC+0200)Pientähän tuo on uudessa autossaQuote from: D-ude on Sun 02.03.2008 18:42:52 (UTC+0200)Ei mulla ole viiatissa isompaa vikaa ollu.. Mitä nyt on syyläri vaihdettu, ajovalon korkeudensäätömoottori, kuskin penkinlämmitin, pari sytytyspuolaa, elektroninen kaasupoljin. Nämä meni takuuseen. Takaiskarit on loppu ollu jo vuoden, jaksais vaan vaihtaa. No, onhan tuolla jo ajettu 106 000 km..Quote from: Liekki on Sun 02.03.2008 15:02:03 (UTC+0200)Jopa normaalia laadukkaamp yksilöQuote from: Neponen on Fri 29.02.2008 18:33:03 (UTC+0200)Perus Fiat
Vähän Q mutsin entinen Punto vm:1999 1,2 bensa.
Se kävi 1-2 kertaa kuukaudessa merkkihuollossa ja se toimi Hallissa mutta kun se palautettiin mun mutsille se ei enää toiminu kunnolla.
-punto kävi aina 3 pytyllä
-pyyhkijän sulat vaihdettiin 2kk:n välein (ne jotenkin vaan oli paskat)
-molemmat takarenkaat räjähti(takakontissa oli vaan yx vararengas)
-takakontti ei mennyt kiinni
-koristekapselit lähti omille teilleen 100km:n ajon jälkeen
Quote from: D-ude on Sun 02.03.2008 18:52:03 (UTC+0200)2003 mallinen. Äiteen naapurilla on huono tuuri autojen kanssa, 4 opelia sillä on ollu, kaikki paskana alta 50 000, Pari nissania, Maxima ja terrano jotka molemmat aivan susia, vuoden aikana oli molemmat korjaamolla yhteensä 5 kuukautta, nyt sillä on Mersu ja siitä on 70 000 kohdalla jouduttu kone vaihtamaan. Ainut mikä niillä pelaa on -88 Uno fire jota muija ajaa. Tuurista se on kiinni. Ja ei noi nykyset kestä. Syylärit on alumiinia ja muovia, sähkö- ja tietokonehärpäkkeitä on sun muuta.Quote from: örtzi on Sun 02.03.2008 18:51:16 (UTC+0200)Pientähän tuo on uudessa autossaQuote from: D-ude on Sun 02.03.2008 18:42:52 (UTC+0200)Ei mulla ole viiatissa isompaa vikaa ollu.. Mitä nyt on syyläri vaihdettu, ajovalon korkeudensäätömoottori, kuskin penkinlämmitin, pari sytytyspuolaa, elektroninen kaasupoljin. Nämä meni takuuseen. Takaiskarit on loppu ollu jo vuoden, jaksais vaan vaihtaa. No, onhan tuolla jo ajettu 106 000 km..Quote from: Liekki on Sun 02.03.2008 15:02:03 (UTC+0200)Jopa normaalia laadukkaamp yksilöQuote from: Neponen on Fri 29.02.2008 18:33:03 (UTC+0200)Perus Fiat
Vähän Q mutsin entinen Punto vm:1999 1,2 bensa.
Se kävi 1-2 kertaa kuukaudessa merkkihuollossa ja se toimi Hallissa mutta kun se palautettiin mun mutsille se ei enää toiminu kunnolla.
-punto kävi aina 3 pytyllä
-pyyhkijän sulat vaihdettiin 2kk:n välein (ne jotenkin vaan oli paskat)
-molemmat takarenkaat räjähti(takakontissa oli vaan yx vararengas)
-takakontti ei mennyt kiinni
-koristekapselit lähti omille teilleen 100km:n ajon jälkeen
Quote from: D-ude on Sun 02.03.2008 18:52:03 (UTC+0200)minun puntoon aikanaan tarvinnu ku iskarit vaihtaa sen parin vuoden aikana mitä se mulla viime vuostuhannen lopulla oli.. -94 vm.. ja 100 000 tais olla ajettu ku vaihoin...Quote from: örtzi on Sun 02.03.2008 18:51:16 (UTC+0200)Pientähän tuo on uudessa autossaQuote from: D-ude on Sun 02.03.2008 18:42:52 (UTC+0200)Ei mulla ole viiatissa isompaa vikaa ollu.. Mitä nyt on syyläri vaihdettu, ajovalon korkeudensäätömoottori, kuskin penkinlämmitin, pari sytytyspuolaa, elektroninen kaasupoljin. Nämä meni takuuseen. Takaiskarit on loppu ollu jo vuoden, jaksais vaan vaihtaa. No, onhan tuolla jo ajettu 106 000 km..Quote from: Liekki on Sun 02.03.2008 15:02:03 (UTC+0200)Jopa normaalia laadukkaamp yksilöQuote from: Neponen on Fri 29.02.2008 18:33:03 (UTC+0200)Perus Fiat
Vähän Q mutsin entinen Punto vm:1999 1,2 bensa.
Se kävi 1-2 kertaa kuukaudessa merkkihuollossa ja se toimi Hallissa mutta kun se palautettiin mun mutsille se ei enää toiminu kunnolla.
-punto kävi aina 3 pytyllä
-pyyhkijän sulat vaihdettiin 2kk:n välein (ne jotenkin vaan oli paskat)
-molemmat takarenkaat räjähti(takakontissa oli vaan yx vararengas)
-takakontti ei mennyt kiinni
-koristekapselit lähti omille teilleen 100km:n ajon jälkeen
Quote from: örtzi on Sun 02.03.2008 18:51:16 (UTC+0200)Pientähän tuo on uudessa autossaQuote from: D-ude on Sun 02.03.2008 18:42:52 (UTC+0200)Ei mulla ole viiatissa isompaa vikaa ollu.. Mitä nyt on syyläri vaihdettu, ajovalon korkeudensäätömoottori, kuskin penkinlämmitin, pari sytytyspuolaa, elektroninen kaasupoljin. Nämä meni takuuseen. Takaiskarit on loppu ollu jo vuoden, jaksais vaan vaihtaa. No, onhan tuolla jo ajettu 106 000 km..Quote from: Liekki on Sun 02.03.2008 15:02:03 (UTC+0200)Jopa normaalia laadukkaamp yksilöQuote from: Neponen on Fri 29.02.2008 18:33:03 (UTC+0200)Perus Fiat
Vähän Q mutsin entinen Punto vm:1999 1,2 bensa.
Se kävi 1-2 kertaa kuukaudessa merkkihuollossa ja se toimi Hallissa mutta kun se palautettiin mun mutsille se ei enää toiminu kunnolla.
-punto kävi aina 3 pytyllä
-pyyhkijän sulat vaihdettiin 2kk:n välein (ne jotenkin vaan oli paskat)
-molemmat takarenkaat räjähti(takakontissa oli vaan yx vararengas)
-takakontti ei mennyt kiinni
-koristekapselit lähti omille teilleen 100km:n ajon jälkeen
Quote from: D-ude on Sun 02.03.2008 18:42:52 (UTC+0200)Ei mulla ole viiatissa isompaa vikaa ollu.. Mitä nyt on syyläri vaihdettu, ajovalon korkeudensäätömoottori, kuskin penkinlämmitin, pari sytytyspuolaa, elektroninen kaasupoljin. Nämä meni takuuseen. Takaiskarit on loppu ollu jo vuoden, jaksais vaan vaihtaa. No, onhan tuolla jo ajettu 106 000 km..Quote from: Liekki on Sun 02.03.2008 15:02:03 (UTC+0200)Jopa normaalia laadukkaamp yksilöQuote from: Neponen on Fri 29.02.2008 18:33:03 (UTC+0200)Perus Fiat
Vähän Q mutsin entinen Punto vm:1999 1,2 bensa.
Se kävi 1-2 kertaa kuukaudessa merkkihuollossa ja se toimi Hallissa mutta kun se palautettiin mun mutsille se ei enää toiminu kunnolla.
-punto kävi aina 3 pytyllä
-pyyhkijän sulat vaihdettiin 2kk:n välein (ne jotenkin vaan oli paskat)
-molemmat takarenkaat räjähti(takakontissa oli vaan yx vararengas)
-takakontti ei mennyt kiinni
-koristekapselit lähti omille teilleen 100km:n ajon jälkeen
Quote from: Liekki on Sun 02.03.2008 15:02:03 (UTC+0200)Jopa normaalia laadukkaamp yksilöQuote from: Neponen on Fri 29.02.2008 18:33:03 (UTC+0200)Perus Fiat
Vähän Q mutsin entinen Punto vm:1999 1,2 bensa.
Se kävi 1-2 kertaa kuukaudessa merkkihuollossa ja se toimi Hallissa mutta kun se palautettiin mun mutsille se ei enää toiminu kunnolla.
-punto kävi aina 3 pytyllä
-pyyhkijän sulat vaihdettiin 2kk:n välein (ne jotenkin vaan oli paskat)
-molemmat takarenkaat räjähti(takakontissa oli vaan yx vararengas)
-takakontti ei mennyt kiinni
-koristekapselit lähti omille teilleen 100km:n ajon jälkeen
Quote from: Neponen on Fri 29.02.2008 18:33:03 (UTC+0200)Perus Fiat
Vähän Q mutsin entinen Punto vm:1999 1,2 bensa.
Se kävi 1-2 kertaa kuukaudessa merkkihuollossa ja se toimi Hallissa mutta kun se palautettiin mun mutsille se ei enää toiminu kunnolla.
-punto kävi aina 3 pytyllä
-pyyhkijän sulat vaihdettiin 2kk:n välein (ne jotenkin vaan oli paskat)
-molemmat takarenkaat räjähti(takakontissa oli vaan yx vararengas)
-takakontti ei mennyt kiinni
-koristekapselit lähti omille teilleen 100km:n ajon jälkeen
Quote from: Neponen on Fri 29.02.2008 18:33:03 (UTC+0200)
Vähän Q mutsin entinen Punto vm:1999 1,2 bensa.
Se kävi 1-2 kertaa kuukaudessa merkkihuollossa ja se toimi Hallissa mutta kun se palautettiin mun mutsille se ei enää toiminu kunnolla.
-punto kävi aina 3 pytyllä
-pyyhkijän sulat vaihdettiin 2kk:n välein (ne jotenkin vaan oli paskat)
-molemmat takarenkaat räjähti(takakontissa oli vaan yx vararengas)
-takakontti ei mennyt kiinni
-koristekapselit lähti omille teilleen 100km:n ajon jälkeen
Page created in 0.060 seconds with 24 queries.