News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Moottorisahat

Started by Pokerface, Sat 03.10.2009 00:59:28 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo


IsoPahaJolppi

 ::hihsmoke Huomenna käyn metsässä testaamassa sen, pistän siten käyttäjäkommenttia, pihalla ainakin lähti käyntiin ja piti äänessäkin oli tietynlaista jytkyä verrattuna tuohon vanhaan sahaan.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Juudas

No tuolla pitäs homma joutua,ei ainakaan voima lopu keslen vaik terottas ketjun vähän reilummin ottavaksi
Kiitos on kaunis sana mutta se ei elätä,rahaa pitää olla!

Örtzi

Tolla mun 1.8 kW Jonseredilläkin jo aika isoa pilkkoo, tuossa on puolen heppaa vielä enempi. Pitäis mennä.  :good:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


paavo

Kokematon ei usko mikä voiman tuntu voi olla moottorisahassa, kuten se äänikin. ::lsmoke
Jonkin kaikua antavan seinän vieressä siitä saa lähes samat kicksit kuin formuloista.
Kyllä kierroksillakin saa elämyksiä.


Juudas

Kiitos on kaunis sana mutta se ei elätä,rahaa pitää olla!

IsoPahaJolppi

Soitin vanhan kotikylän kyläkauppiaalle ja sanoin että tartteen sahan millä pystyy tekemään polttopuut kunnolla. Tuon se myi. On se jonkinlaisen kasan noita sahoja myynyt erilaisiin käyttötarkoituksiin, kun on tuota kauppaa kattellut varmaan sen 40v.  :jees:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

IsoPahaJolppi

 :blink: Tähän iltapäivään asti luulin / kuvittelin, että woodsharkilla pystyi tekemään riittävästi työtä kotitarpeiksi, kun ei kyse ole kuitenkaan kun polttopuiden teosta.

Nyt voin todeta, että työstä se kyllä kävikin.  :rofl:

Ei viitti enää samalle työmaalle raahata sitä vihreetä rojukasaa. Husku on saha saatana.  ::hihsmoke

Pintakaasulla liipasinta lipsutellen meni kun kuuma veitsi voihin. Tosin ensimmäisen vähän tanakamman puun kaadossa se pääs yllättämään, ei jäänyt pitosaranaa yhtään, kun luiskahti läpi asti ihan vahingossa.  :shy:

Ainiin, nyt olis tosi hyvä woodsharkki, sopuhintaan, Jos ketään kiinnostaa....  :okahvi:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo

On niissä eroa, kunnon saha menee vaikka seisoisi päällä ::hihsmoke

IsoPahaJolppi

 :umn: No kunhan minä sen terän pari kolme kertaa viilaan "teräväksi" niin kait se sitten syönti tokenee.
:shy: Mutta kyllä se silti kiertää kuin mykkä bordellia  :runki:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview