News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Brooken terapia-palsta

Started by Masa, Thu 15.05.2008 13:11:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Diver


nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Brooke

Quote from: Icola on Tue 30.06.2009 14:43:39 (UTC+0300)
Kiitos vastauksesta arvon dr. Rooke  :bonjour:
Juu viikoittain tapaaminen voi olla hieman liikaa vielä, samaten kamalan tiivis yhteydenpito, lähes päivittäin on soiteltu ja silleen ja se tuntuu olevan hänelle hyvä, ei kaipaa kokoaikaista pommitusta viestein  :jepso: Nauramaan saaminenhan on helppoa kun on tämmöinen supliikkimies  :psp: Ei vaan kyllä se huumorikin toimii, vaikka välillä joutuu itseään tulkkaamaan eri murteista johtuen  :psycho: Katsotaan mitä tulee.
Teillä on kyllä hauskaa noiden murteidenne kanssa  :psycho: 

Quote from: omglolnoob on Tue 30.06.2009 14:45:05 (UTC+0300)
Quote from: Brooke on Tue 30.06.2009 14:41:07 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Tue 30.06.2009 14:39:56 (UTC+0300)
Vihtu että on hankalaa yrittää ajatella samalla lailla ku luulen keskivertonaisen ajatusmaailman olevan. :blink:

:yaya:
Olet sie vähän enemmän ku pelkästään keskivertoisesti nainen. :think:
Mutta et kuitenkaan asteikon ääripäässä, ku et ole telaketjufemakko, toivoton diiva tai täys lehmä-ämmä-akka. :jepso:
Tarvittaessa voin olla ihan mitä vaan  :goofy: Mutta joo en enimmäkseen noista mitään. Itku pääsee helposti  :shy:

Quote from: Diver on Tue 30.06.2009 14:47:16 (UTC+0300)
Nyt oon ihan hiljaa :psycho:
Et ollu  :nunu:

nahkaparturi

Quote from: worm75 on Tue 30.06.2009 14:52:53 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Tue 30.06.2009 14:48:21 (UTC+0300)
Quote from: Diver on Tue 30.06.2009 14:47:16 (UTC+0300)
Nyt oon ihan hiljaa :psycho:
Vaikeneminen on kultaa, jeesusteippi hopeista. :goofy:
Ei riitä jeesusteippi suun edessä, pitää teipata myös sormet  :parku:
Se nippuside, minkä mie olen maininnut :old: Sillä saa kädet pysymään hyvin siellä omalla puolella
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Ruutupaitarakastaja

Quote from: Brooke on Tue 30.06.2009 14:20:11 (UTC+0300)
Neitsyys pelissä ja pitäs olla kerrasta kunnollinen.
Onko tarkotus että se on ensimmäinen ja viiminen seksikumppani?

Tuskin sillä on viimeinen tarkoitus olla, mutta ei ihan täysin väärälläkään haluaisi aloittaa.

Quote from: Brooke on Tue 30.06.2009 14:20:11 (UTC+0300)
Sellasesta voi tulla jossain vaiheessa ongelmia että ei ole kokenut muita.
Vasta sitten voi löytää omansa kun on kokenut niitä vääriäkin.

Totta. Tätä aihetta on keskustelumme sivunneet monetkin kerrat.

Eli kokonaispointtina: yritetään edelleen viedä neitoa radalle, jos oikea sattuisi tulemaan vastaan ja minun pitää laajentaa kaveripiiriä ja katsoa jos joku "kunnollinen" mies olisi sopiva tapaus.  Isällisesti: :nunu:.

Tilanne on sinänsä aika hauska. Mä etsin tavallaan itseni kaltaista henkilöä (jätän luonteeni ja kiinnostukseni kohteiden ruotimisen muualle. Voisi tulla karmeaa tekstiä.), jolla on sydän ja aivot paikallaan. Asuessamme vaimoni kanssa asumuserossa joitakin vuosia sitten asuin "tapaukseni" kanssa miltei naapureina. Silloin ehkä joku olisi voinut loksahtaa jos olisimme tavanneet (en vielä tuntenut häntä silloin), mutta kohtalo päätti toisinpäin ja olen tavallaan tyytyväinen siitä. Hirveän moni asia olisi todella "vaikeasti", jos näin olisi käynyt.   :popper:


GILlian

Quote from: nahkaparturi on Tue 30.06.2009 15:13:57 (UTC+0300)
Quote from: worm75 on Tue 30.06.2009 14:52:53 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Tue 30.06.2009 14:48:21 (UTC+0300)
Quote from: Diver on Tue 30.06.2009 14:47:16 (UTC+0300)
Nyt oon ihan hiljaa :psycho:
Vaikeneminen on kultaa, jeesusteippi hopeista. :goofy:
Ei riitä jeesusteippi suun edessä, pitää teipata myös sormet  :parku:
Se nippuside, minkä mie olen maininnut :old: Sillä saa kädet pysymään hyvin siellä omalla puolella
Kiipeilyköydet on loistavia, mut ne vähä raapii..tosin, ei nii paljo ku nippusiteeet.. :psycho:

Atomisaattori

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhteet.asp?id=1706503

QuoteSeksivinkkejä pienten lasten vanhemmille
   

Ajan löytäminen lemmiskelylle voi olla vaikeaa, kun samoissa tiloissa asustaa lapsi tai lapsia. Kesällä lemmenleikkien kaipuu saattaa kasvaa yllättävän suureksi. Tässä Babycenter.com-verkkosivuilla kerrottuja vinkkejä, miten saadaan seksi jälleen osaksi parisuhdetta, jos ajan ja paikan löytäminen tuottaa vaikeuksia, mutta lemmenleikit kuitenkin kiinnostaisivat.

Älkää rajoittako seksiseikkailuja ainoastaan makuuhuoneeseen. Seksiä voi harrastaa muuallakin kuin sängyssä. Sitä voi kokeilla autossa, sohvalla, ruokatauolla ja melkein missä vaan. Itse asiassa paikan vaihtaminen välillä voi tuoda jännitystä suhteeseen ja jopa parantaa seksielämäänne.

Määritelkää seksi uudelleen. Seksin ei aina tarvitse tarkoittaa yhdyntää. On olemassa paljon kivoja tapoja olla lähekkäin, vaikka aika ei riittäisikään kokonaisvaltaiselle suoritukselle. Pitäkää kipinää yllä suutelemalla muutama minuutti ennen ruokailua tai koppaa puolisosta kiinni, kun hän kävelee ohi.

Hyödyntäkää päiväunet. Kun lapsi menee päiväunille, voi se olla myös teidän aikanne mennä makuulle. Pyykit ja tiskit voivat odottaa, kun käytätte ajan toisiinne.

Keskustelukin voi johtaa seksiin. Kun lapsi menee illalla nukkumaan, himmentäkää valoja, istukaa alas, ottakaa vaikka lasi viiniä ja keskustelkaa, samalla lailla kuin suhteen alkuaikoina. Hyvä keskustelu tuo teidät lähemmäs toisianne ja mistä sitä koskaan tietää mihin se johtaa.

Hankkikaa tai palkatkaa lapsenvahti. Suunnitelkaa jotain romanttista tekemistä ja lähtekää ulos talosta. Se muistuttaa, että olette edelleen myös pariskunta vanhempien lisäksi.

Vietelkää toisenne. Sopivan vireen tai tunnelman löytäminen voi olla vaikeaa, etenkin uusille vanhemmille. On hankalaa vaihtaa äitinä ja isänä oleminen rakastavaisiksi. Siispä, kun itse sille päälle satut, vinkkaa rohkeasti puolisollesikin. Suorempi viittaus yhteiselle hetkelle voi olla vaikka nukkumaan meneminen alasti. Ja muistakaa, ettei esileikki ole vain sitä, mitä tehdään hetki ennen seksiä - sitä voi harrastaa vaikka pitkin päivää. Koskettelu, halailu, suukottelu ja silittely luovat pohjaa tulevalle.

Kysy suoraan. Jos tuntuu turhauttavalta, kun ette ole pitkään aikaan saaneet olla intiimisti, sano se puolisollesi suoraan. Vältä kuitenkin syyllistämistä. Sen sijasta kerro, miten kaipaat hänen kosketustaan ja miltä hän tuntuu sinua vasten. Kuka sitä voisi vastustaa?


Ei tuo nyt pelkästään lapsiperheille. kyllähän noista ohjeista on muillekkin, hellittelyä ja toisen huomioimista

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

GILlian


Thrash


Brooke

 :nykytaide:

Vois ottaa kengät ja vaatteet kehiin, nehän on täyttä terapiaa  :jepso:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview