Tarinani autonavigaattorista

Started by Masa, Sun 11.07.2010 20:38:15 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Masa

Ostin sitten perjantaina uuden hienon Navigon 4350 max - navigaattorin.

No tänä aamuna innostuin sitten päivittämään tuota ja tekemään laitteelle rekisteröinnin.
Ohjeen mukaan etenin ja kaikki menikin alkuunsa todella hienosti ja erehdyin jo emännällekin kehumaan, että toimiipas ohjelma hienosti.

No päivitin tuohon uuden Suomen kartaston, jonka jälkeen ohjelma halusi, että käynnistetään laite uudestaan. No tein työtä käskettyä ja arvaahan sen tyhmempikin, että mitä sitten tapahtui.

Ohjelma ei löydä laitetta yhdistäessä softaa enää ollenkaan, kuitenkin tuo itse laite toimii moitteettomasti. No josko huomenna soittelis noiden helppiin apuja, että mikä tuota laitetta riivaa. Yritin jo netistä etsiä ohjeita, mutta eipä löytynyt oikein mitään, edes lontoonkielisenä  :sorry:
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !


Tosi huono karaokelaulaja

Örtzi

Mites sä nyt löydät edes lähikauppaan kun ei navikaattori toimi?  ::osmoke  :psp:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Masa

Quote from: Örtzi on Sun 11.07.2010 20:44:02 (UTC+0300)
Mites sä nyt löydät edes lähikauppaan kun ei navikaattori toimi?  ::osmoke  :psp:
Luulisin, että melko hyvin. Enhän mä tuota kerinnyt kuin noin tunnin vasta päälläkään pitää autoillessani  :sorry:
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !


Tosi huono karaokelaulaja

Örtzi

Quote from: Masa on Sun 11.07.2010 20:45:20 (UTC+0300)
Quote from: Örtzi on Sun 11.07.2010 20:44:02 (UTC+0300)
Mites sä nyt löydät edes lähikauppaan kun ei navikaattori toimi?  ::osmoke  :psp:
Luulisin, että melko hyvin. Enhän mä tuota kerinnyt kuin noin tunnin vasta päälläkään pitää autoillessani  :sorry:
Navikaattorit on perseestä. Katoaa koko hohto matkustamisesta. Ilman kun menee ja karttaa käyttää, niin on se fiilis hieno kun kerralla aina perille ajaa.  :drag:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


=Juku=

mikään ei ole niin hauskaa kuin pilvisenä päivänä löytää itsensä jostakin helvetin kuusesta tien päässä olevalta hylätyltä koululta eikä harmainta aavistusta missä on. Ainuttakaan ihmistä ei näkynyt lähitaloissakaan. Pieni aavistus luulosta missä oltiin 30 min sitten  :lach:

silti löydettiin takaisin sivistyksen pariin kun 15 min takaisinajon jälkeen päästiin kysymään. Vastaus oli Canada, kun siellä oltiin

Me first (rules of traffic)


jta

Eihän tässä missään eksyksissä olla. Olen aivan varma että ollaan jossain päin alaskaa.  :psp:

paavo

Aijaijai :lach:

Meni ostamaan Navigonin... meillä on 2 Navigonin ns. parempaa mallia ja huonosti toimivat.
Sitten ostin upgradepaketin netistä ja siinä sai tapella kuukauden ennenkuin sain imuroitua koneelle maksamani ohjelman.

Laite ei siitä juuri viisastunut, eikä se pidä virtoja yhtään. Aina oltava virransyöttö.
Aspa on aivan perseestä, pompottelevat vastuuta henkilöltä toiselle ja toinen ihmettelee aina edellisen sanomisia.

=Lutris=

Parilla PhoNavilla olen pärjännyt. Laajakuvainen malli pitää huonosti sähkön sisällään, mutta navigoi yleensä perille.
Uudempi Clasic malli pitää sähköt sisällä ja saattaa jopa navigoida  ::hihsmoke
Vanhentuneet kartat lisäävät pientä sattumanvaraisuutta perille pääsyyn  :drag:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Jarre

Mulla on Tom Tom...toiminu moitteetta...ihan jokaista pikkutietä sieltä ei löydy, mutta perille ollaan päästy joka kerta  :jees:
Carpe Natem

nyyyps

Pikkusisko asuu Oulussa.
Pikkusisko eksyi Oulussa.
Soitti ja kysyi, että miten hän pääsee kotia.
Kuvaili, missä on.
Sanoin, että kato vähän pitemmälle sinne vasemmalle ja seuraa niitä opasteita kotiin.

:facepalm:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview