News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Huolestuttaa minuwa.

Started by Kumimuna, Fri 01.09.2006 23:46:04 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-

"Keksi hyvä mies tietokoneelle parempaa käyttöä kuin wc-lukemisto" Ei s@@t@n@  :lach:

jiidee

kumimuna: kun vatsassa alkaa tuntua liikettä ja suoli uhkaa tyhjentyä ennenaikaisesti, niin nappaan salamannopeasti surffikoneeni kainaloon ja painun "toimistoon" posliinille istumaan...yleensä istun siellä siihen asti kunnes joku kaipaa. Yleensä se yksinäinen hetki loppuu näin: J...tuus käymään täällä, olis sulle yks homma.

Olen vain lisännyt tehokkuuttani ja huomannut että siellä on mukava surffia ja kuunnella nettiradiota... :think:
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Kumimuna

Quote from: jiidee on Sat 02.09.2006 19:43:43 (UTC+0300)
kumimuna: kun vatsassa alkaa tuntua liikettä ja suoli uhkaa tyhjentyä ennenaikaisesti, niin nappaan salamannopeasti surffikoneeni kainaloon ja painun "toimistoon" posliinille istumaan...yleensä istun siellä siihen asti kunnes joku kaipaa. Yleensä se yksinäinen hetki loppuu näin: J...tuus käymään täällä, olis sulle yks homma.

Olen vain lisännyt tehokkuuttani ja huomannut että siellä on mukava surffia ja kuunnella nettiradiota... :think:

Itse lienen huomattavasti manuaalisempi olemus... Tykkään lukea paskaa vääntäessä joko a) aku ankkaa tai b) clive cusslerin dirk pitt-tuotantoa, ja lupaan, että perse on paperin puutteen sattuessa mukavempi pyyhkiä mainitsemiini tuotteisiin, kuin läppärin näppikseen. ainaikin nää kirjojen/pokkareiden sivut menee helpommin pytystä alas säästäen elinkumppaneita, kuin läppäri/näppis  :lach:
Ps. jos joku on niinbali kieroutunut, että lukee tätä sontaa tähän aikaan yöstä, eikä nuku vielä, nih antakaapa vinkki gymmikikkelssonille aiheeksi iltasadulle  :psycho: pikkuhinurikännistä tuskin lienen vielä valmis teille kertomaan, mutta jotain muuta realitypuuceetä saatan tuuppia... wish me luck!  :oho:
Horatsu MauMau ::lsmoke

Lexa

Quote from: kumimuna on Sun 03.09.2006 00:07:46 (UTC+0300)
Quote from: jiidee on Sat 02.09.2006 19:43:43 (UTC+0300)
kumimuna: kun vatsassa alkaa tuntua liikettä ja suoli uhkaa tyhjentyä ennenaikaisesti, niin nappaan salamannopeasti surffikoneeni kainaloon ja painun "toimistoon" posliinille istumaan...yleensä istun siellä siihen asti kunnes joku kaipaa. Yleensä se yksinäinen hetki loppuu näin: J...tuus käymään täällä, olis sulle yks homma.

Olen vain lisännyt tehokkuuttani ja huomannut että siellä on mukava surffia ja kuunnella nettiradiota... :think:

Itse lienen huomattavasti manuaalisempi olemus... Tykkään lukea paskaa vääntäessä joko a) aku ankkaa tai b) clive cusslerin dirk pitt-tuotantoa, ja lupaan, että perse on paperin puutteen sattuessa mukavempi pyyhkiä mainitsemiini tuotteisiin, kuin läppärin näppikseen. ainaikin nää kirjojen/pokkareiden sivut menee helpommin pytystä alas säästäen elinkumppaneita, kuin läppäri/näppis  :lach:
Ps. jos joku on niinbali kieroutunut, että lukee tätä sontaa tähän aikaan yöstä, eikä nuku vielä, nih antakaapa vinkki gymmikikkelssonille aiheeksi iltasadulle  :psycho: pikkuhinurikännistä tuskin lienen vielä valmis teille kertomaan, mutta jotain muuta realitypuuceetä saatan tuuppia... wish me luck!  :oho:

Valitettavasti viskinhöyryinen mielikuvitukseni ei tähän hätään kykene tuottamaan mitään järkevää satuideaa.. Kaikki pyörii pillun, viinan ja tupakan ympärillä juuri nyt....  :psycho:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Betonishamaani

Jiideellä on sentään läppäri..Mulla on tulostettuna satoja jos ei tuhansia mappeja apachea..
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:




Hanzuu

Quote from: Tuomari on Sun 03.09.2006 00:11:30 (UTC+0300)
Jiideellä on sentään läppäri..Mulla on tulostettuna satoja jos ei tuhansia mappeja apachea..

:lach: :lach: :lach: Pitäiskö minunkin  :think:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Kumimuna

Quote from: Tuomari on Sun 03.09.2006 00:11:30 (UTC+0300)
Jiideellä on sentään läppäri..Mulla on tulostettuna satoja jos ei tuhansia mappeja apachea..

Ettekä usko, kuinka waikeeta on saada perinteinen faxi sovitettua Apacheen  :lach:
Persettäni en tähän pyyhkis, mieluummin tunkisin tämän perseeseeni :kerpele:
Horatsu MauMau ::lsmoke

jiidee

Meillä on vessapaperia sellaisessa pidikkeessä siellä wc:ssä...
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Lexa

Quote from: jiidee on Sun 03.09.2006 00:14:44 (UTC+0300)
Meillä on vessapaperia sellaisessa pidikkeessä siellä wc:ssä...

Nin meilläkin - vähän mietin että mites noilla, ei ole varaa vai mitä?
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Betonishamaani

Quote from: Lex Arma on Sun 03.09.2006 00:16:36 (UTC+0300)
Quote from: jiidee on Sun 03.09.2006 00:14:44 (UTC+0300)
Meillä on vessapaperia sellaisessa pidikkeessä siellä wc:ssä...

Nin meilläkin - vähän mietin että mites noilla, ei ole varaa vai mitä?

Perinteinen pyyhkäisy-nuolaisutekniikka... :jepso:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview