News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Metallica

Started by Ruhoo, Wed 21.02.2007 14:53:46 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Señorita iCola

Vittu tänään jonotin puhelimella ja netillä yhtäaikaa sen 40 minuuttia lippuja ja jäin ilman, vähän vitutti. Ja nyt jotkut kusimulkut tuolla myy niitä huuto.netissä kun eivät itse ole menossa vaan ostaat rahastuksen takia  :angry2:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

nahkaparturi

Kova homma ja hinta bändistä, joka on 80-luvun jälkeen lähinnä lasketellut alamäkeä...
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

pupa

mie jonotin tänää tosiaa niit lippui 5h, ja sain liput.
olen hyvin onnellinen ::lsmoke, toivottavasti porukka löytää suht normi hinnoilla sinne liput :good:

Atomisaattori

Quote from: pupa on Mon 20.10.2008 17:50:26 (UTC+0300)
mie jonotin tänää tosiaa niit lippui 5h, ja sain liput.
olen hyvin onnellinen ::lsmoke, toivottavasti porukka löytää suht normi hinnoilla sinne liput :good:
Duunikaveri lähti töistä varttia vaille yhdeksän ja tuli takaisin kymmentä vaille kymmenen lipun kanssa   :jepso:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Señorita iCola

Nii, hyvä se siellä huudella  :hmph:

Jos on jollain kavereita jotka ei syystä tai toisesta pääse paikalle niin täällä ois lipun ostaja  :goofy:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.


Señorita iCola

Niin, eilen unohtui täälläkin mainita ettei ole lipulle tarvista enää, lippupalvelusta sai peruuntuneita lippuja kun avasin sen oikeaan aikaan eilen, siispä 14.6. voi bongata minut Hell-singistä  :mosh: :wompo:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

tilpehööri

mie haluan liput kanssa  :parku:

oli kyllä suht perseoperaatio tällä kertaa tuo lippupalvelun meininki kun alkoivat sillo 20.10 nuita lippuja myymään  :angry:


                                 Be safe at night, sleep with a nurse

Señorita iCola

Joo oli kyllä taas uskomaton häsläys niiden kanssa, onneksi sain nyt ne tuurilla edes niin pääseepä kerran elämässään katsomaan, postissa tulivat tänään liput  :drool:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

vertti

tere
Itse olen ollut Metallikan keikalla parikertaa, Tallinnan laululavalla ja hesassa :mosh: mielestäni Tallinaas he olivat iskussa, muttaku keikan jäleen meni kompassi sekas ei kortteeria menannu lötyy-onneksi pojan mittari oli kunnossa ja hotellille päästiin, paluulaivalla olikin sitte loiventelu tunnelma :drunk:
Tämä uusin biisi alkaa toimia viidennen soitokerran jälkeen :moi:


Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview