News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

220 . .. ...

Started by artopaananentemp, Mon 14.11.2016 03:51:04 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Cesium

Quote from: artopaananen on Wed 17.05.2017 17:24:40 (UTC+0300)

Kuvaavaa olikin, että löysin tämän virkeän videon. Vasta, kun olin lukenut NERVA , Rover projektien keskeisimmän ongelman olleen. Juuri siinä, että uraanit ja plutoniumit kiehuivat kokonaan reaktorit tyhjiksi. Valtavina kipunoivina suihkuina. Kuten sitten tässäkin videossa kaikki näimme!

Kovasti kiinnostavaa koeajoa siitä. Miten 100 tonnia uraania tosiaan kaasutettiin ioneina taivaalle muutamassa päivässä testeissä! Mitäs tuumaa SUPO- siannussijat. Kun jatkuvasti käryätte valheistanne! :rofl: :rofl:

Mutta Artoliini, ydinraketissa ydinreaktori on vain propellantin kuumennin, ei siellä mikään kaasuunnu. Mikä ihme kaasunnuttaisi uraania tai plutoniumia?

:bonjour:

=Lutris=

Arto on sujahtanut tänne mustan aukon kautta  :think:  Siellä Arton edellisessä "todellisuudessa" fysiikan lait oli alkuräjähdyksen jälkeen nussittu kasaan pokkeavalla tavalla  :psp:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

nyyyps

"Aivan kuin itkis, nussis ja näkis unta kuolemasta."
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Ensio

Quote from: artopaananen on Tue 16.05.2017 09:32:38 (UTC+0300)

----------------------------------------------

Arto Lauri 235. Soul hunters



Ahaa, se tämä soul hunters ei olekaan bändi...

Arto; nyt tarkkana. Tulee kysymys, josta riippuu suuresti uskottavuutesi. Miten vastaat..

Myös sinä työskentelit TVO:n alaisuudessa ja väittämäsi mukaan jopa salaisimmissa paikoissa. Sait ytimellisintä ydinvoimatietoutta. Tällä kehut tuon tuostakin. Erositko kirkosta, teitkö kirjallisen vakuutuksen että palvelet Lusiferia?

ken tietäis sen, mutta kenpä ei kerro

artopaananen

Olen jokaisessa saitissani korostanut. Että valat Lusiferille vaadittiin vasta työnjohtajasta ylöspäin. Kun heidät laitettiin 1kk koulutukseen. Suorittamaan lapsien raiskauksia ja uhraamisia TVO yhtiölle!

Eli itse EN noussut TVO johtoportaissa. Yksinkertaisesti siitä syystä. Etten vienyt Rauno Mokka vaatimaa kirjallista julistusta Lusiferin palvomisen alkamisesta.

Itse asiassa se on MYÖS yksi keskeinen syy. Miksi tänäkin päivänä SUPO Lusiferanistit tuhat päisinä miljoonapalkkaisina laumoina on kimpussani!

Eli JOS olisin ottanut TVO Mokkan miljoona lahjukset. Ja muiden lailla alistunut Lusiferille . Olisin yhtiössä nyt suuri ja kunnioitettu Illuminaatti!
---
IL muuten ilmoitti, että Vihreät ovat irrottamassa Helsinkiä Fennovoima hankkeesta!

Juttu ON erittäin iso asia. Koska Fennovoima hanke on vahvasti sidottuna juuri Helsingin rahoituksiin!

Siksi aiheesta vaietaan rankasti, myös netti poliisien käskemänä! Hienoa, että Vihreät pääse polkemaan näin upeasti ydinlusiferanisteja!
Kaikki teksteissä esiintyvät väittämät, laskelmat ja päätelmät ovat AMATTIMAISTA 30v TVO/ASEA YDINALAN SISÄPIIRIN kokemuksen käsialaa.

Yhtenevälsyydet todelisten, dokumentoitujen tapahtumien, oikeiden matemaattisten kaavojen tai muiden todennettujan faktojen kanssa ovat niinikään TÄYSIN TOTTA.


=Juku=


Me first (rules of traffic)

Cesium

Quote from: artopaananen on Thu 18.05.2017 12:32:25 (UTC+0300)
Olen jokaisessa saitissani korostanut. Että valat Lusiferille vaadittiin vasta työnjohtajasta ylöspäin.

Mitä teit TVOlla? Asiantuntijathan olisivat työnjohdon yläpuolella, etkös väitäkkin olevasi asiantuntija?

:bonjour:

=Lutris=

sähköasennusten asiantuntija  :drag:
ydinfysiikat vedetään tollain mutulla 
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Ensio

Quote from: artopaananen on Thu 18.05.2017 12:32:25 (UTC+0300)
Olen jokaisessa saitissani korostanut. Että valat Lusiferille vaadittiin vasta työnjohtajasta ylöspäin. Kun heidät laitettiin 1kk koulutukseen. Suorittamaan lapsien raiskauksia ja uhraamisia TVO yhtiölle!

Eli itse EN noussut TVO johtoportaissa. Yksinkertaisesti siitä syystä. Etten vienyt Rauno Mokka vaatimaa kirjallista julistusta Lusiferin palvomisen alkamisesta.



Eli kesätyöntekijöiltä vaadittiin allekirjoitukset "Lusiferin palvojiksi", mutta väittämänsä mukaan salaista ydintietoutta saaneelta, vuosikausia ydinvoimalassa työskenneeltä ja kaikkialle päässeeltä sähköasentajalta, Arto Laurilta ei?
No jo on..
Arto; kykenetkö huomaamaan, kuinka suuri ristiriita esittämissäsi tarinoissa on? Ei ole loogista, eikä mitenkään muuten selitettävissä, kuin viidellä kirjaimella: satua
ken tietäis sen, mutta kenpä ei kerro

=Juku=


Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview