News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Autovero 50 vuotta, juhlavuosi lähenee =)

Started by jiidee, Tue 24.07.2007 10:20:40 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

jiidee

Overdrive.fi -palstalla syntyi idea muistaa autoveroa juhlavuoden merkeissä erityisellä "Tilapäinen autovero 50 vuotta - Tillfällig Fordonsskatt 50 år" -tarralla. Alunperinhän vero astui voimaan yhden vuoden mittaisena tilapäisverona 1.1.1958 ja synttäreitä siis vietetään ensi vuonna.

Tulevan juhlavuoden kunniaksi autoverohistoriikki, kotisivuille ladattavia juhlalogoja ja autoihin liimattavia tarroja osoitteessa http://www.overdrive.fi/autovero50/

Overdrive.fi on lisäksi luvannut sponsoroida vähintään 1e per myyty tarra harrasteautoilun edunvalvontaa tukemalla vastaavalla summalla Suomen Harrasteajoneuvoliitto ry:n toimintaa. Kohteen valinta johtuu siitä, että SHAL on ainoa rakentelutyyli-, merkki- ja valmistusmaariippumaton autoharrastajien etujärjestö tässä maassa.

Jos ei muuta, niin laittakaa sana kiertämään ja poimikaa bannereita ja logoja sivustoillenne ettei tämä alunperin tilapäisen veron juhlavuosi jää vallan unholaan =)
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

idieh


"We're all pathetic. It's what makes everything interesting." House MD

Rudolf Käki

1980-2023
In Memoriam.

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!


nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Miranda

Kyllä skitsofrenia aina yksinolon voittaa


PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview