News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Onkelma

Started by koppis, Mon 21.01.2008 15:46:06 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

koppis

Mulla on tossa tommonen telkun ja näytön yhdistelmä jonka resoluuto on 1600 jotain kertaa 1050.
Aiemmin kun kon oli siinä kiinni niin resoluutio oli kohdallaan mutta nyt sitä oikeeta resoluutota ei ole edes siinä listassa missä niitä vaihtoehtoja on :angry:
Mihin hittoon se hävisi.... tahtoo sen takasin :parku:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Susey

Aika epätavallinen resoluutio. Jos näytönohjain ei tue sitä? Tarkistapa valmistajan kotisivuilta/tuesta tai jostain.

koppis

Quote from: Susi on Tue 22.01.2008 23:32:29 (UTC+0200)
Aika epätavallinen resoluutio. Jos näytönohjain ei tue sitä? Tarkistapa valmistajan kotisivuilta/tuesta tai jostain.
En löytänyt mitään :parku:
Kun se oli aikasemmin kuitenkin kohillaan :sorry:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Shadowen

#3
1680x1050 :think: Tuollaista oma näyttöni käyttele. Jos ei ohjaimesi jaksa? Pienennä värimäärää 16-bittiseen jos sitten? Tuo kai tarvitsee ohjaimelta enemmän muistia ja tehoa että jaksaa, tai ainakin minulle sanottiin kun näyttöni ostin, että tää radeon 9100 kykenee siinä ja siinä mutta ei sillä pelaamaan pääse kun ei riitä tehoja.
"Kun itseäni en yöstä erottanut, jo tunsin sinut minussa. Nyt kun aamu ympäröi meidät, varjelen sinua, valoa varjossani"

[tt]By reading this post in forum, your soul is now the exclusive property of Apache and subsidiaries.
Unauthorized use of Apache Forum posts, images, materials, souls, odors, and oxygen is strongly discouraged.
And...We know where you sleep[/tt]

koppis

Mulla on kyllä halpa läppäri :sorry: Mutta tuossa on paljon isompiakin resoja tossa listassa :sorry:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview