News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Google+

Started by peter, Mon 11.07.2011 16:55:28 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Jarre

Em mä oo ostanu tätä nykyistäkään...  :psp:
Ajattelisin että toi paranee kun saa joskus wp:n...  :think:
Carpe Natem

Dakota

Quote from: peter on Tue 01.05.2012 17:12:50 (UTC+0300)
Ei se mulla enää hiljainen ole, kun olen lisäillyt noita aktiiveja kotimaasta ja ulkomailta. Enemmän kohta luettavaa, kuin facebookista. Ja ennen kaikkea tasokkaampaa luettavaa. Harmi ettei lähipiiri ole tuosta innostunut.
eipä miulakaa oo sielä tuttuja ku perhe vaan. niistäki siellä käy vaan satunnaisesti  vanhin likka.

nyyyps

Minä luen perheeni kuulumiset Alibista ja Iltalehdestä. ::prosmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

peter

Miten tuntemattomista saadaan tuttuja? Estämällä heidät?  :psp:


nyyyps

Samalla lailla feispuukitki on tuntemattomia täynnä, kolmeensataan kaveriin mahtuu monta joiden kanssa ole mitään tekoa ikinä.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

ei kai tuntemattomuus oo siitä kiinni että onko kuinka usein tekoa... mulla on yli 300 kaveria fesessä ja jokainen on sillei että on joku linkki...saatan osaa nähdä vaikka kerran viiteen vuoteen, mut silti  :think:
Carpe Natem

Señorita iCola

Kauhea ajatus tuommonen että intter-netissä tutustuisi joihinkin ennestään tuntemattomiin ihmisiin mitä joskus joutuisi näkemäänkin, ihan hullua tuommoinen kavereitten lisäily  :okahvi:  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Johan Von Markkinat


nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview