Korjaamo.

Started by McCLANE, Tue 08.04.2008 18:27:28 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jta

Mitsun jakopää remppa.  :kyrp: Tilaa ei ole yhtään ylimäärästä kun tehostajan ja ilmastoinnin letkut menee edessä ja justiinsa edes käsivarsi mahtuu moottorin ja rungon väliin. Sopivasti vielä moottorin korvakko tuossa keskellä niin sekään ei helpota työtä.

paavo

Smurffibussiin tein itse sen rempan, ahdasta oli juu.
En tiedä onko muissa niin hankalaa, mut tuntuu et mitsu osaa tuon tehdä asentajan  kiusaksi

Pokerface


jta

Sitä kun yläkautta tekee koko homman niin on vähän ahdasta. Ei kiinnostanut alkaa tuossa märällä kentällä isommin ryömiin auton alle. Ois ollu osin helpompaa kun ois päässy joihinkin pultteihin paremmin käsiksi. Kampuran pultti meinasi teetättää töitä kun ei meinannu saada auki millään. Sai startillakin iskettää muutaman kerran että aukesi.

Olihan tuo jo hyvä sauma vaihtaa tuo vesipumppu kun oli jo aika nahkean tuntonen. Ei mitenkään jouhevasti enää pyöriny. Samoten jakoremmin kiristin kahisi jo ikävästi.

On näitä toki vaikeampiakin tapauksia vaan jotenkin tuntuu ettei enää osaa tehdä ihan samalla tavalla kuin ennen.

jta

Osaapa olla traktorin kärryssä sähköt sekaisin. Ei minkäänlaista tolkkua tule niihin vaikka mitä tekis. Vilkut palaa himmeästi kokoajan ja välillä kun liittimiä heiluttelee niin syttyy sumuvalot jne... Vilkut laittaa päälle niin takavalot vilkkuu kuin joulukuusessa. Maadoitushan tuossa todennäkösesti on vikana vaan mistään ei löydy näkyvää vikaa mutta voltteja tulee joka johtoon erimäärä ja maadoituskin tuntuu kulkevan nurinperin. Hommaa ei ainakaan helpota kun on kärryn takana vielä erillinen töpseli paikka 7-napaiselle pistokkeelle minkä kautta kaikki on haaroitettu. Traktorin puolelta on testerillä katottu että kaikki pelaa.

No maanantaina pitää kysyä että josko aamusta käytäis hakeen uudet takavalot, jakorasia ja muutama metri johtoa ja tehdään sähköt uusiksi kokonaan. Alustavasti tänään jo kyseltiin niin ei ainakaan heti torpattu kun ei kuitenkaan kalliiksi tule ja ite osataan tuo tehdä eli ei tarvi viedä mihinkään pajalle. Helpot tehdä kun ei ole äärivaloja eikä mitään ylimääräsiä. Noita kun on jo monena vuonna yritetty millon milläkin patentilla korjata ja kymmenen eri asentajaa ollu niin ei enää ota pirukaan noista kytkennöistä selvää.


Ledskukkuu

Mitä, traktorin peräkärry ja valot ehjät...... ::osmoke
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.


Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

jta

No ei ne tällä hetkellä ole. Molemmilta puolilta lasit ja osittain rungotkin palasina. Tuskin nuo kovin kauaa pysyy ehjänä vaikka uudetkin laittais. Ei edes ole kovin vanhat nuo nykyisetkään.

Ilmeisesti ei älytä kippauksen yhteydessä ajaa hiljaksiin eteenpäin vaan annetaan murskeen painaa valot särki. Pitäis keksiä jonkinlainen verkko siihen valojen päälle mikä edes enimmät iskut ottais vastaan. Sekin vielä ihmetyttää että vaikka nuo valot on saranoituna eli pääsevät kääntyyn jos osuvat johonkin vaan silti menevät rikki.

Ledskukkuu

Ei ne kauaa vanhassa velsassa pysyny valot ehjänä sen jälkeen kun uus lava tehtiin.

Itsepurkavissa kärryissä oli erillinen rautatanko jossa valot kiini, pääs kääntymään tarvittaessa ettei valot hajoa. Vaan ei se valorauta ole ikinä ollu paikoillaan mitä muistan.

:psycho:
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview