News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Postaa kun ostat jotain tavaraa osa 3

Started by paavo, Fri 20.05.2016 21:14:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

Liput Waspin keikalle ja sit tilasin jenkeistä vaimolle toisen Korssin veskan.
Tää on pienempi iltalaukuksi sopiva... kenkä- ja laukkufriikille on helppo ostella :psp:

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

paavo


IsoP

Jyrsinkone ja erilaisia hiomatarvikkeita kokeiluun. Yksi hiomajuttu pitää tehdä itse kun ei löydy toimivaa valmista ratkaisua ainakaan ilman että teettää mittatilauksena jossain maailmanäärissä  :jepso:
Make tea not love

jta

Quote from: IsoP on Thu 28.11.2019 20:46:29 (UTC+0200)
Jyrsinkone ja erilaisia hiomatarvikkeita kokeiluun. Yksi hiomajuttu pitää tehdä itse kun ei löydy toimivaa valmista ratkaisua ainakaan ilman että teettää mittatilauksena jossain maailmanäärissä  :jepso:
Majavan käyny ostaan.  :think:


IsoP

Quote from: jta on Thu 28.11.2019 20:56:11 (UTC+0200)
Quote from: IsoP on Thu 28.11.2019 20:46:29 (UTC+0200)
Jyrsinkone ja erilaisia hiomatarvikkeita kokeiluun. Yksi hiomajuttu pitää tehdä itse kun ei löydy toimivaa valmista ratkaisua ainakaan ilman että teettää mittatilauksena jossain maailmanäärissä  :jepso:
Majavan käyny ostaan.  :think:

Majavahan on hiton kätevä kun hännällä voi vielä hioa jos jyrsimällä ei jälki ole riittävän siistiä  :jepso: Kerpeleen metsästäjät vain ehtii ampumaan kaikki majavat tuosta lähijoesta ennen kuin ehtii edes kameraa käymään sisältä  :kerpele:

Asensin Italialaiseen ylhäältä jyrsivään majavaan taajarin samalla niin toimii hyvin hiomisessakin. Alunperin 9K ja 18Krpm on nyt kätevä 2000-18000rpm. Alarajalla vääntö on jo hivenen ohkaista, mutta yllättävän hyvin taajarit silti saa vääntöä irti.
Make tea not love

paavo



paavo



Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview