Mr. Greenin Mikrotuki

Started by Donkey, Thu 09.09.2010 09:50:09 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jta

Tuo pitää kokeilla seuraavaksi. En ymmärrä että mikä tässä mättää. Toisissa levyissä lukee online ja tuossa vain luku kun kattelee tuon levynhallinnan kautta. Ei auttanu vaikka xp:llä alustelin tuon. No nyt tässä välissä kävästä saunassa ja miettiä minkä kokonen leka ois sopiva tuon käsittelyyn.  ::hihsmoke

Jarre

Onko tuosta Windows® Embedded Handheld 6.5 Professional käyttiksessä mitään tietoa...mä tuollaista pda:ta kattelin ihan töihin työvälineeksi ja ajattelin että saako siihen itse tehtyä ohjelmia ja toimiiko kaikki melkein samat ku win seiskassa... :bounce:
Carpe Natem

Lexa

Just tuosta versiosta en osaa sanoa muuta kuin että 6.5 on muistaakseni pohjimmiltaan seiska, mutta nuo Embedded vinukat on yleensä hyvin riisuttuja, ja johonkin tiettyyn tarkoitukseen räätälöityjä. Ei voi (likikään) luvata että kaikki ohjelmat toimii. Se mikä niissä on hienoa, on luotettavuus, keveys ja yksinkertaisuus. Alunperinhän embedded ympäristöt oli tarkoitettu kassakoneisiin, tulostimiin ym. "yhden tarkoituksen" laitteisiin.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Jarre

Mä tuollaista töihin, yhden tilasin kokeiluun. Se tuli ilmaiseksi kun pitää ekana kokeilla.
http://en.getac.com/handhelds/PS336/features.html

Toi sopis meille toimintoihin jossa kalibroidaan vaikka punnuksilla ja sit syötetään tuonne laitteen näyttämä ja se laskee virheen, toistettavuuden ja epävarmuuden.....ehkä sit printtaa langattomalla tarraprintterillä kalibrointitarran...

Pitää varmistaa että se toimii kaikissa tilanteissa, muuten on turhan kallis laite...
Carpe Natem


Lexa

:jees: Jos saa siihen sopivaa softaa sisään, niin mikä ettei toimisi. Onhan noita laitteita nykyään joka lähtöön.

EDIT:
Mutta huomasin että mä oon taas aika pitkälti vallannut Herra Vihreän ketjun. :psycho:
Pitäisköhän välillä väistää hetkeksi :psp:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Jarre

Pitää nakittaa alainen selvittämään sitä ohjelmointia...ku ite me se tehdään se ohjelma..
Carpe Natem

jta

Quote from: jta on Wed 02.03.2016 19:28:05 (UTC+0200)
Tuo pitää kokeilla seuraavaksi. En ymmärrä että mikä tässä mättää. Toisissa levyissä lukee online ja tuossa vain luku kun kattelee tuon levynhallinnan kautta. Ei auttanu vaikka xp:llä alustelin tuon. No nyt tässä välissä kävästä saunassa ja miettiä minkä kokonen leka ois sopiva tuon käsittelyyn.  ::hihsmoke
Taitaa tuo leka olla kohta seuraava vaihtoehto. En kyllä ymmärrä että mikä tässä nyt mättää. Tuolla gpartedillakaan ei tullu hullua hurskaammaksi. Jotenkin pitäis saaha tää levy tuohon samaan online tilaa kuin nuo muutkin.


Lexa

Oisithan sa voinu siis Gpartedilla pyyhkiä kaikki osiot veke, ja tehdä uuden.... Vai kokeilitko edes?
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview