News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä vol.2: Jämävitsien kaatopaikalla

Started by peter, Sun 16.01.2011 13:52:11 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Betonishamaani

Miten pysäytetään sodan syttyessä ruotsalaisten tulo rajan yli pohjois-suomessa?
- Laitetaan nuuskapurkkeja puolen metrin välein rajalle. Ensimmäinen hyökkäysaalto pysähtyy poimimaan purkkeja ja toinen rivi pystyssä oleviin perseisiin.
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Betonishamaani

Tyyppi nimeltä Erkki ilmestyi yhtäkkiä sunnuntaikirkkoon ja pappi oli aivan ihmeissään tästä. Kukaan ei ollut koskaan saanut Erkkiä tulemaan kirkkoon ja nyt hän saapui ihan itsekseen. Saarnan jälkeen pappi tuli kysymään Erkiltä, että mikä sai miehen vihdoin tulemaan kirkkoon. Erkki vastasi että nyt pitää olla rehellinen, kertoi että oli hukannut hattunsa, ja että tää hattu oli kovin tärkeä hänelle. Hän tiesi että Pekalla oli samanlainen hattu, ja että Pekka käy kirkossa joka sunnuntai, jotenka Erkki oli tullut varastamaan narikasta Pekan hatun. Pappi huomasi että Erkki ei kuitenkaan ollut varastanut Pekan hattua, kysyi sitten tältä että mikä sai miehen muuttamaan mielensä. Erkki sanoi että kun pappi saarnasi kymmenestä käskystä, niin hän muutti mielensä. Ahaa, siis 'älä varasta' oli käsky joka sai ajattelemaan toisin? Ei, Erkki tuumasi, vaan 'älä tee huorin', mä nimittäin muistin siitä mihin mä olin jättäny sen hattuni.
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



kenny


Atomisaattori


"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Mustis

Drinkkivinkki juhannukseksi:

Tähtien sota

* jaloviinaa 2 cl
*** jaloviinaa 2 cl

Kaadetaan lasiin ja laitetaan koristeeksi karambolan aka. tähtianiksen viipale

PerseVän VeREvvÄÄ!
:notworthy: :huraa: :notworthy:


=Juku=


Me first (rules of traffic)

IsoPahaJolppi

#276
blondi pyrki töihin tieviivoja maalaamaan.

Kymppi hiukan epäili blondin kykyjä hoitaa homma, mutta kun näytti ja tuntui niin innokkaalle niin ajatteli palkata.

- Se on sitten 2km / päivä, mitä pitää maalata, se kuuluu urakkasopimukseen. ilmoitti mestari

- Juu, onnistu kyllä, ja vissiin jos maalaa enemmän niin saa parempaa palkkaa siten itsekkin. Blondi vastasi


Koitti sitten ensimmäinen työpäivä ja mestari antoi blondille maalipurkin ja pensselin, sekä osoitti paikan josta maalausurakan sopi aloittaa.

Illalla sitten käväisi katsomassa ja kuinka ollakkaan 4km siistiä reunaviivaa, ei ollut näköjään turha tekijä, vaikka blondi olikin.

Toisen päivän lopuksi kävi taas tarkistamassa lopputtuloksen ja oli tullut 2 km viivaa lisää, no mahtui vielä urakan rajoihin

Kolmannen päivän tulos oli enää 1km valmista viivaa. Mestari ajatteli että nyt on kyllä otettava blondi puhutteluun, työtahti putoaa aivan liikaa.

Neljännen  päivän aamuna blondi tuli mestarin pyynnöstä käymään pääkallonpaikalla.
- No miten sinä nyt noin paljon olet hidastanut sitä työtahtiasi, vähintään 2 kilsaa pitäis saada päivässä viivaa aikaiseksi, tai muuten joudun ptkaisemaan sinut pellolle.

- Älä nyt, minä voin kyllä selittää, katsos kun olen joutunut koko ajan kauemmas siitä maalipurkista....
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen


=Juku=


Me first (rules of traffic)

Masa

Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !


Tosi huono karaokelaulaja

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview