Ilmalämpöpumppu

Started by =Lutris=, Tue 14.04.2009 11:36:57 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori



jopotus

Meinasin että käyn huomenissa hakemassa class ohlsonilta sellaisen 50cm tuulettimen. Sitä voisi pitää pienillä kierroksilla ja näin vähentää sen tuottamaa melua. Eteisestä siis viileää ilmaa tänne koppiin. Tai sitten kuumaa täältä pois... Pitää testata kumpi on tehokkaampi.  :think: Tuulettimen ympärillä olevaa verkkoa/ritilää voisi vähän myös harventaa kun se tuppaa usein pitämään yllättävänkin kovaa meteliä.

Kastori

mulla on tuollain kuvanmukainen tuuletin tuossa kahen metrin päässä hurisee ja kovempaa meteliä minun tietokone pitää tuolla jalkovälissä..  ::osmoke

Masa

Juuri laitoin pumpun päälle. Säädin lämpötilan 23 asteeseen  ::hihsmoke
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !


Tosi huono karaokelaulaja


Kastori

säädin puhaltimen ykköselle, pasaatituulille..  :nykytaide:

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori

aamulla oli vähän vilpo lähteä töihin shortseissa.. 8 astetta näytti auton mittari..  :psp:

Atomisaattori

Quote from: Kastori on Fri 03.07.2009 20:34:44 (UTC+0300)
aamulla oli vähän vilpo lähteä töihin shortseissa.. 8 astetta näytti auton mittari..  :psp:
19 olis siinä aamulla puoli kuusi  :psp:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

kenny

Tommoinen 40cm potkuri hoitaa mun kämpän viilennyksen   :jepso:




Vähän alta 30 astetta on tällä hetkellä, vaikka kaikki räppänät on auki    :parku:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview