News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

jta:n harrastenurkkaus

Started by jta, Tue 01.02.2011 00:47:23 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

IsoP

Jta ei petä eli on taas tehty yhtä ja toista  :jepso:

Varmaan parempi nuo vaunun sähköt laittaa kerralla kuntoon eikä kärsiä ongelmista kokoaikaa. Ei ne kaikenlaiset maalanrinteippiliitokset turvallisiakaan ole.
Make tea not love

jta

Se on kyllä harvinaista että sähköt toimii niinkuin pitääkin. Jopa takavalot pelaa kunnolla. Ainoa vain on tuo hieman epämääränen ulkonäkö asennuksissa.

Nyt tässä laiteltu tup-syt./usb lähtöjä ja radionkin vaihdoin. Vähän siistimpi nyt tuokin asennus.  Katkasijapaneeli ja sulakerasia laitella huomenna paikoilleen niin pääsee sitten noita sähvöjä laitteleen paremmin.

Kuvia laitella sitten myöhemmin kun on vielä kamerassa nuo.

paavo

 :bounce:

Mä olen miettinyt langattoman kameran asentamista taakse, mut sille pitää saada sähöt tietenkin :think:
Joku virma saa tehdä noi muutamat kikkailut, sit haluan moverin koska näin pitkää vaunua ei saa aina peruuttelemalla paikoilleen tai pois.

Ilmastointi kanssa, sit alkaa olemaan kaikki kohdallaan.

Ledskukkuu

Quote from: paavo on Mon 05.08.2019 22:35:14 (UTC+0300)
:bounce:

Mä olen miettinyt langattoman kameran asentamista taakse, mut sille pitää saada sähöt tietenkin :think:
Joku virma saa tehdä noi muutamat kikkailut, sit haluan moverin koska näin pitkää vaunua ei saa aina peruuttelemalla paikoilleen tai pois.

Ilmastointi kanssa, sit alkaa olemaan kaikki kohdallaan.
Takavalolta virta.  :bounce:
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

paavo

 :bonjour:

En ala itse räpeltämään kun en tiedä millainen sähköistyskään tässä on :think:


jta

Voi tosiaan olla viisaampi kun ei mene ite koskeen niihin sähköihin noin uudessa.  :psycho:

Jotain tässä on saatu taas aikaseksi. Katkasijapaneeli on paikoillaan ja sulakerasiatkin on löytäneet paikkansa. Valoillekkin on löytynyt paikat ja uudet sähköt vedetty niille. Vielä jäi uupumaan yhdeltä valolta ja tup.syt lähdöltä johdot kun loppui johtokouru kesken vaikka 10 metriä tuotakin ostin.


paavo


IsoP

Kyllä kohta kelpaa käydä suviseuroissa kääntymässä  :good: Siistin näkönen vaunu päältäkin ainakin jos vertaa muutamaan homenoppaan joita tuli tuossa eräänä päivänä vastaan  :jepso:
Make tea not love

jta

On tuolla edellinen omistaja käynytkin seuroissa kun viimevuotinen parkkilipuke löytyi tuolta.  ::hihsmoke Kunhan saa radion taas kytkettyä niin pitää muutama tunti soittaa kunnollista siantappoheviä että saa pahan karman pois tuolta.  :psp:

Vaan on tuossa melkosesti kolhua ja kulumaa päälläkin päin mutta voisi toki olla pahempikin kun kuitenkin 32 vuotta vanha vaunu.

IsoP

Kappas, Suviseurat osu siis aika lähelle  :psycho:

Siisti tuo on verrattuna erääseenkin päältä täysin sammaloituneeseen koppiin joka oli uuden hohtavanvalkean lyttynokkavolvon perässä. Tuli mieleen että loppuko rahat autonostoon ja pitää vetää perässä koppia joka on yrittäny muuttua näkymättömäksi metsässä viimeiset 30 vuotta  ::osmoke
Make tea not love

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview