News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Yleistä (äly)puhelimista.

Started by Jarre, Sun 27.11.2011 19:55:12 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

jta

Samahan se on vähän noiden verkkokaapeleidenkin kans että pitäisi mieluummin olla suojattu jos sähköjohtojen/muuntajien läheltä menee. Joskus törmätty luokattoman kaapelin kanssa ihan radiohäiriöihinkin kun tupsuttaa läpi.

Juu ja kun usb kaapeli nyt on aika moni käyttöinen noin muutenkin. Passaa vähän vaikka mihin laitteeseen niin lataukseen kuin datan siirtoonkin.

paavo

Mulle myivät nyt ohutta kaapelia muka 4k UHD luokituksella, menee uskottavuus, vaan paketissa luki speksit.
Toimiihan tuo mutta jotenkin kalvaa mieltä tuollainen naru....

KH

Mä oon käyttäny aina halvimpia kaapeleita enkä oo huomannu kyllä mitään huonoa HDMI-, RJ45- tai USB-kaapeleilla :blink: Tai no, en oo lataillu puhelinta ebayn 5snt piuhoilla vaan oon tehny ite MicroUSB-kaapelit ja nyt 1+3 on se orkkis TypeC-kaapeli. Varmaan ongelmia tulee nopeilla lataustekniikoilla ja kaikkein halvimmilla ebay-johoilla.
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

jta

Eipä tuota ole itekkään eroja kyllä huomannu kuin kestävyydessä. Halvat kaapelit on yleensä menny särki herkemmin. Verkkokaapeleissa klipsut menny rikki ja satakaapelit alkanu pätkiin muuten vain.

paavo

Verkkokaapeleissa on eroa , klipsut hajoaa tai huonoa kontaktia kun ovat kai alamittaisia.
Osassa laitteista se uppoaa niin syvälle että saa onkia irrottaessa kuin omaa kaluaan pinseteillä.

Kuten murisinkin aiemmin, paksu kaapeli luo uskottavuutta tilanteesa kuin tilanteessa.


jta

Kyllähän se paksumpi kaapeli luo kuvan paremmasta tuotteesta. Vois olettaa että ois piuhat paksumpia jne.

Kastori

työkaveritäti istui pukukopissa puhelinlaturikaapelin päällä ja pähkäili kun eipä noin ohut johto ollut tuntunut takapuolessa.. mainitsin hälle että perse vaatii paksua kaapelia..


Kastori

samoilla linjoilla oli.. härski täti.. hänen rinnoissa olin pikkujouluissakin...

Susey

Quote from: KH on Sat 24.12.2016 09:27:46 (UTC+0200)
Mä oon käyttäny aina halvimpia kaapeleita enkä oo huomannu kyllä mitään huonoa HDMI-, RJ45- tai USB-kaapeleilla :blink: Tai no, en oo lataillu puhelinta ebayn 5snt piuhoilla vaan oon tehny ite MicroUSB-kaapelit ja nyt 1+3 on se orkkis TypeC-kaapeli. Varmaan ongelmia tulee nopeilla lataustekniikoilla ja kaikkein halvimmilla ebay-johoilla.
Halpa HDMI teki varjoa, halpa USB ei ladannut ensinkään, halvasta RJ-45 räpsyy klipsit poikki.. On niillä eroa :jees:

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview