Big Brother 2007

Started by Hanzuu, Thu 23.08.2007 21:07:18 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Paskis

Tuskinpa se Maria kuitenkaan tippuu. Sillä on porukan isoimmat tissit, ja viime vuonnakin joku isotissinen nukke voitti koko paskan.
Ei tää oo nyt niin vakavaa, tää on vaan jääkiekkoo.

Namarit


Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

D-ude

Minusta himovenppaaja saisi jäädä ja se bimbo lähteä :kahvi:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Namarit



Paskis

No perkele, bimbo sitten lähti. Ei sitten tullut matskua mulle runkkareille  :kerpele:
Ei tää oo nyt niin vakavaa, tää on vaan jääkiekkoo.

Hanzuu

Quote from: Namarit on Sun 02.09.2007 20:41:48 (UTC+0300)
Quote from: D-udeson on Sun 02.09.2007 19:30:08 (UTC+0300)
Minusta himovenppaaja saisi jäädä ja se bimbo lähteä :kahvi:

Samaa mieltä.   :good:
Näinhän se kävi ja hyvä minusta niin  :jepso:

Tuli muuten selvyyttä noihin suuntautumisiin.Kadi, Einari ja Sauli myönsi olevansa bi-seksuaaleja,muut täysin heteroita.Tosin Saulihan kertoi jo ennen taloon menoa haastattelussa et on homoseksuaali  :think: Jospa se tahtoi "lieventää" itsensä talossa bisseksi,ettei ihan syrjitä miesten puolella  :kahvi:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

paavo

Se pudonnut näytti eilisen perusteella olevan suht usein ulkopuolinen koko menosta.

Hanzuu

Aamun pikkutunneilla vahtivuorot vaihdettiin ja väsynyt Einari pääsi vihdoin nukkumaan. Hoikka mies kömpi talon isoimman körmyn Akin viereen Hopea-makuuhuoneen parisängylle. Einari asettui nukkumaan peittonsa päälle ja nukahtaessaan asetti kätensä alushousujensa lämpöön.

Parisängyllä toinen osapuoli oli nukkuessaan aktiivisempi. Unissaan Aki pyöri sängyllä ja kietoutui peittoonsa. Hän laittoi kätensä peiton alle, ja peitto alkoi heilua vimmatusti. Sänkykaveri Einari nukkui hievahtamatta vieressä.

Aki käänsi kylkeään poispäin Einarista ja jatkoi uniaan. Hoikka espoolaismies otti vuorostaan aktiivisen nukkujan roolin edelleen kädet housuissaan. Käsityöt kestivät vain tovin, jonka jälkeen mies jäi tyytyväisenä lepäämään käsien paikkaa vaihtamatta. Vilun iskettyä talon kuopus nappasi vierustoverinsa Akin peiton kulmasta kiinni ja parivaljakko jatkoi uniaan tyytyväisinä saman peiton alla, tosin sängyn vastakkaisilla laidoilla.


:lach:
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?558487
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview