News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Apple

Started by Betonishamaani, Sun 08.07.2007 10:10:41 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sceme

Quote from: omglolnoob on Tue 14.10.2008 11:57:50 (UTC+0300)
Eipä ole 3G-yhteyksiäkään oikein tuolla syrjemmissä, nähty ja kokeiltu oikeasti paikan päällä. Sama mitä paperit sanovat.
Toisinaan on mahollista soittaa silloin ku Finnairi lentää ylitte, niin se kolmen minuutin ajan peilaa niin että kenttiä saattaa saada puhelun verran.
Hehe. Ovelaa.  ::hihsmoke

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

Quote from: omglolnoob on Mon 03.11.2008 14:11:15 (UTC+0200)
iPhonesta saa vielä kuulemma helposti sim-lukituksenkin pois.
Olen kuullut aivan muuta, ainaki tästä 3g-mallista ei kuulemma oo vielä ilmestynny kunnollista lukituksen purkajaa....

Mut eniten vituttaa koko omppupuhelimessa se että ne valkkas sen samperin soneran kumppanikseen.....perhana et jos sitä sais muualtaki ni vois harkita enemmän....

No mä oon korkeintaan vaihtamassa puhelinta joskus ens vuoden lopussa, eli seuraavaa iPhonen versiota odotellessa.....
Carpe Natem

nyyyps

Ei se Sonera minun kokemuksen mukaan niin paha kuin Elisa.

Olisivat kuiten ottaneet mukaan näitä pienempiä ja aggressiivisempia operaattoreita kisaamaan.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

Quote from: omglolnoob on Mon 03.11.2008 14:33:08 (UTC+0200)
Ei se Sonera minun kokemuksen mukaan niin paha kuin Elisa.

Olisivat kuiten ottaneet mukaan näitä pienempiä ja aggressiivisempia operaattoreita kisaamaan.
Mutta kun en haluaisi huononpaan kuitenkaan vaihtaa  :think:
Carpe Natem


nyyyps

Mikäpä minä puhelinoperaattoreista sanomaan, ku laskutettavaa liittymää ei ole ollu viiteen vuoteen. Enkä ole ihan vähässäkummassa laittamassakaan.

Ainua syy, miksi laittasin, on että pääsis puhelimella irkkaamaan.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

Mulla on tällähetkellä duunista puhelin joten en ees tarvi puhelinta....no kattoo nytte...toi oli kyl hyvä käyttää looraamiseen ja muutenki kiva käyttis...
Carpe Natem

Tieko

Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Jarre

Quote from: Diego on Tue 04.11.2008 13:22:57 (UTC+0200)
http://mikropc.net/uutiset/index.jsp?categoryId=atk&day=20081104&ref=w2008110412595213619#w2008110412595213619
Kivaahan tuo uutinen on nokialle, mut heijastuuko markkinoihin....  :think:

No sama tuo, yleensä ottaen nuo E-Sarjan noksut on aikas hyviä, ainaki tehokkaampia ku vastaavat N-sarjalaiset  ::nsmoke
Carpe Natem

Sceme


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview