News:

Apachefoorumi Youtubessa:
https://www.youtube.com/c/ApachefoorumiNetPlus

Main Menu

Kauppareissut

Started by Diver, Wed 23.09.2009 19:50:48 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori

en edes tajua kauppalistoja... siinähän sitä kauppaa kierrellessä ja tuotteita ihmetellessä tietää tarviiko jotain vai ei.. :umn:

Mao

Savun hälvettyä tarkastan kytkennät.

Kastori


Brooke

Valintalossa ei ollu Marlies Dekkersin rintaliivejä  :sorry:

paavo



Sceme

Hehe.. Mä käytän kans psp:tä muuallaki ku täällä. Luulin, et oon ainoo  :psycho:

Atomisaattori

Quote from: Sceme on Fri 25.09.2009 08:44:56 (UTC+0300)
Hehe.. Mä käytän kans psp:tä muuallaki ku täällä. Luulin, et oon ainoo  :psycho:

Tekstiviesteissä melkein koko foorumin hymiövalikoima käytössä :psycho:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Memme

Se on semmonen juttu että jos laitan miehen mukaan kauppalapun niin se pistää sen taskuun. Ja arvatkaa vaan, muistaako se siellä kaupassa, että oon sen lappusen mukaan pistänyt..  :ras:
Sit kun se tulee kotiin ja huomaa että joku tärkeä juttu on unohtunu niin kysyn et "katsoitko sitä kauppalistaa"??  Siihen se sanoo että "en mä jaksanu kaivaa sitä taskusta, kyllä mä muistan et mitä piti ostaa"..  Siis  :toktok: , onko ketään kotona?!

Betonishamaani

Jos pitää yli kolme asiaa ostaa ja jos kaksi kolmesta ei ole kalja ja tupakka, niin pitää lappu olla mukana  :jees:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Atomisaattori

Quote from: Tuomari on Fri 25.09.2009 10:40:48 (UTC+0300)
Jos pitää yli kolme asiaa ostaa ja jos kaksi kolmesta ei ole kalja ja tupakka, niin pitää lappu olla mukana  :jees:
Suurin piirtein näin  :jees:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview