Raspberry - tietokone $25

Started by =Juku=, Wed 29.02.2012 19:59:05 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori

muutenkin tuommoinen tuulensuoja ja sateeltapiiloilumahdollisuus sylettää.. mitä kesämökkeilyä se on.. itse kävelen metsään, riisun alasti, juon pullon viinaa ja sammun kuusen alle.. se on aitoa mökkeilyä..

peter


Kastori


Susey

Ite ostin kotimaisia mansikoita viikonloppuna.. Oli ihan hillittömän isoja, sellaiseen 250g rasiaan mahtui neljä mansikkaa.. :psycho:

Kastori

Itse ostan vielä kirsikoita siltä suloiselta tytöltä siinä prisman aulassa.. Toistaiseksi olen vasta kehdannut kävellä kaukaa ja sanoa hei hänen huomattuaan himoitsevan katseeni..


Susey

Olet kuitenkin sanonut hei? Ihme ettei ole vielä tehnyt sinusta ilmoitusta poliisille.. ::osmoke

Kastori

Sanoin hei.. Se yleensä ei johda mihinkään joten se on turvallista sanoa.. Hän joutui asemassaan vastaamaan tervehdykseen. Näin itseinhon ja vastenmielen silmissään.

Susey

Siitä inhoavasta katseesta saikin polttoainetta fantasioille pitkäksi aikaa.. :drool:

Kastori

Kyllä.. Enää kyynelten punertamat silmät, likaiset paakkuuntuneet hiukset ja vähän homeista likaa poskilla.. :drool:

Susey

Ketjujen hento kilinä ja katosta tipoittain putoavan veden ääni.. Aneleva katse.. :drool:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview