40" taulu tv..

Started by Pokerface, Wed 10.12.2008 22:25:48 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kenny


paavo

Jepulis, hinnatkin on tulleet kivasti alas.
Nyt sillä on 32" Philpsin LCD, mutta uuteen taloon se tahtoo isomman. Tuo laitetaan sitten kersan huoneeseen ja mulle uusi tykki.
Optomassa on lamppu menossa, tapoin jo sen muistuttajankin. ::hihsmoke

Pokerface

Quote from: Icola on Sat 17.01.2009 13:46:35 (UTC+0200)
Näkyy halventunut 719€, melkein jo raaskii ostaa.
LE40A556,  mutta minulla LE40A566p1w ihan eri tv  :nykytaide:

paavo


nyyyps

Liian isoja telkkareita. :shock:
Tekstityksiä lukiessa tämmöseen sillipurkin kokoseen betonipunkkeriin semmonen telkkari, siitähän menee niskat kipiäksi ku pää heiluu niinku tennisottelussa. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


D-ude

minulla on sellanen pieni ja söpö. sitä voi mukavasti tuosa 3m päästä ihailla.  ::lsmoke

edit. ennenkuin kukaan kysyy vastaus on EI ei sillä voi poimia pähkinöitä  :psp:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

nyyyps

Mulla on ihan varsinainen torni. Kaks 18" ionitykkiä pinossa päällekkäin. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

nyyyps

Hyvä makkoilla sohvalla kylellään. Toinen silmä kattoo ykköstä ja toinen kakkosta.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

D-ude

Quote from: omglolnoob on Sat 17.01.2009 19:26:20 (UTC+0200)
Hyvä makkoilla sohvalla kylellään. Toinen silmä kattoo ykköstä ja toinen kakkosta.
Njaaahh.. yleensähän ykkösestä tulee aina sitä samaa ja kakkosesta pelkkää paskaa  :kahvi:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview